کد خبر : 2077481 | 26 مهر 1403 ساعت 14:02 | 10.7K بازدید | 9 دیدگاه

موج مصدومیت 10 روز تا دربی ایتالیا

دربی ایتالیا: بحرانی که یووه انتظارش را نداشت

یوونتوس شنبه در حالی به مصاف لاتزیو خواهد رفت که با موج جدید مصدومیت‌ها روبرو شده است. 10 روز دیگر نیز بازی با اینتر در پیش است.

دربی ایتالیا: بحرانی که یووه انتظارش را نداشت

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شنبه با آزمون بزرگی روبرو خواهد شد در حالی که آنها نمی‌توانند به دلیل مصدومیت یا محرومیت روی پنج بازیکن مهم برای بازی در تورین مقابل لاتزیو حساب کنند، تیمی که به دلیل تفاضل گل، بالاتر از آن قرار دارد (رتبه سوم).

تیاگو موتا، مربی یووه، تون کوپماینرز هلندی، وستون مک‌کنی آمریکایی، نیکو گونزالس آرژانتینی و گلیسون برمر برزیلی را به دلیل مصدومیت در احتیار ندارد. برمر گل فصل را از دست داده است. همچنین فرانسیسکو کونسیسائو پرتغالی نیز پس از اخراج در بازی قبلی مقابل کالیاری از بازی با لاتزیو محروم شد. آرکادیوش میلیک، مهاجم لهستانی، پس از انجام یک عمل جراحی دیگر به دلیل آسیب‌دیدگی مینیسک، هنوز اولین بازی خود را در این فصل انجام نداده است.

2096060

لاتزیو، اشتوتگارت و اینتر

پنج تلفات مهم که دوئل مقابل لاتزیو را به یکی از دشوارترین بازی‌های فصل تبدیل کرده است. یووه سه‌شنبه در لیگ قهرمانان اروپا به به مصاف اشتوتگارت خواهند رفت و دو هفته بعد نیز دربی ایتالیا با اینتر را خواهد داشت که این بازی از اهمیت دوچندان برخوردار است و یوونتوسی‌ها دوست ندارند در آن تحت هیچ شرایطی بازنده شوند.

یوونتوس که در 5 بازی اخیر خود 4 بار متوقف شده، به دنبال پایان دادن به این روند است. تنها تیم شکست‌ناپذیر این فصل سری آ با معضل مصدومانش چه خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها