کد خبر : 2077476 | 26 مهر 1403 ساعت 13:44 | 32.7K بازدید | 77 دیدگاه

نگاه ویژه بارسا به دیویس و سه گزینه دیگر

هدف شماره یک رئال در فهرست خرید بارسلونا!

بارسا روی چهار بازیکنی که قراردادشان تابستان به اتمام می‌رسد تمرکز کرده که یکی از آنها گزینه محبوب رئال مادرید است.

هدف شماره یک رئال در فهرست خرید بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حال جست‌وجوی بازار برای بازیکنانی است که قراردادشان در سال 2025 به پایان می‌رسد تا برای افزایش سطح تیم در تابستان آینده آماده باشد. تاه (لورکوزن)، دیویس (بایرن)، رینیلدو (اتلتیکو) و دیوید (لیل) از جمله بازیکنانی هستند که بیشتر مورد توجه قرار دارند.

2096053

بارسلونای هانسی فلیک در صدر لالیگا قرار دارد و انتظاراتی که در میان هواداران آبی‌اناری بعد از دو ماه و نیم اول رقابت‌ها به وجود آمده، بالاست. امید به تیم بازگشته و هواداران از بازی تیمشان لذت می‌برند و آرزو دارند دوباره بعد از یک فصل بدون عنوان قهرمانی‌ها را به دست آورند. با این حال، به موازات کار فلیک و کادرش با بازیکنان، باشگاه نیز به فکر فصل آینده است.

بسیاری از بازیکنان بارسا در ژوئن 2026 قراردادشان به پایان می‌رسد (پدری، گاوی، آرائوخو، دی‌یونگ، کریستنسن، اریک گارسیا، پابلو توره) و در مدیریت ورزشی می‌خواهند آماده باشند اگر تمام تمدیدهایی که در حال انجام است به نتیجه نرسد، به مشکل برخورد نکنند. مشکل ولی این است که باشگاه ممکن است با برخی از بازیکنانی که قراردادشان در 2026 تمام می‌شود و شاید تصمیم بگیرند با اتمام قرارداد به عنوان بازیکن آزاد بروند، روبه‌رو شود. این مشکل را می‌توان با استخدام بازیکنانی که این تابستان با کارت بازیکن آزاد به بارسا می‌آیند، برطرف کرد.

بازار گزینه‌های بسیار جالبی ارائه می‌دهد و بارسا در حال رصد آن است. با توجه به اینکه چهار مدافع مرکزی قراردادشان در ژوئن 2026 به پایان می‌رسد (آرائوخو، کریستنسن، اریک گارسیا و اینیگو مارتینز اگر او یک سال دیگر قراردادش را تمدید کند)، یکی از اولویت‌های باشگاه آبی‌اناری تقویت خط دفاعی است.

2096054

جاناتان تاه، مدافع مرکزی 28 ساله لورکوزن، که بارسا اخیراً پیشنهادی به باشگاه آلمانی ارائه داده بود، تحت نظر مدیریت ورزشی بارسا قرار دارد. تاه به وضوح به لورکوزن اعلام کرده که قصد تمدید قرارداد ندارد و با اینکه رئال مادرید نیز در حال رصد اوست، به نظر می‌رسد این بازیکن ملی پوش آلمانی تصمیم دارد برای بارسا بازی کند. اینکه او و فلیک در تیم ملی آلمان زمانی که فلیک سرمربی بود، سابقه کار با هم را دارند نیز می‌تواند کلیدی باشد.

بازار همچنین بازیکنان جالبی برای پست دفاع چپ ارائه می‌دهد، جایی که اکنون بارسا تنها یک دفاع چپ اصلی به نام الکساندرو بالده دارد. رینیلدو ماندوا، مدافع اتلتیکو، 30 ساله است و گزینه‌ای خوب از نظر کیفیت و تجربه به حساب می‌آید، اما بارسا آلفونسو دیویس، مدافع بایرن که مورد توجه رئال مادرید است را نیز فراموش نکرده است. طبق گزارش منابع بارسلونا، هنوز توافقی با باشگاه رئال بسته نشده است. بارسا بر این باور است که دیویس می‌تواند کیفیت بالایی به ترکیب فعلی اضافه کند و از او چشم‌پوشی نمی‌کند. علاوه بر این، فاکتور فلیک (که او را در بایرن کنار خود داشت) عاملی است که در باشگاه آبی‌اناری بر این باورند که تأثیرگذار خواهد بود.

جایگزینی برای لواندوفسکی

یکی دیگر از پست‌هایی که نیاز به تقویت دارد، با توجه به اینکه لواندوفسکی در شروع فصل 26-2025 در صورت تمدید بند اختیاری‌اش 37 ساله خواهد بود، پست مهاجم است. بارسا تابستان امسال ویتور روکه را به بتیس قرض داد تا این برزیلی بتواند در بنیتو ویامارین دقایقی بیشتری بازی کند و خود را با لالیگا سازگار کند. اما با این فرض که تیگرینیو بتواند پیشرفت کند و برای رقابت با لواندوفسکی برگردد، باشگاه همچنین هدفش را بررسی دقیق بازار مهاجمان قرار داده است.

2095987

برای این پست مهاجم جوان لیل، جاناتان دیوید، را ارائه می‌دهد. این مهاجم کانادایی 24 ساله مورد توجه پی‌اس‌جی هم قرار دارد، اما او آرزوی پوشیدن پیراهن بارسا را دارد و آماده است تا برای باشگاه کاتالان منتظر بماند. تا یک ژانویه بارسا نمی‌تواند مستقیماً با هیچ بازیکنی مذاکره کند، اما مدیریت ورزشی اولویت‌های خود را تحت کنترل دارد.

دیدگاه‌ها