کد خبر : 2077474 | 26 مهر 1403 ساعت 13:38 | 29.8K بازدید | 64 دیدگاه

طارمی هم در اینتر جا نیفتاده است

قلعه‌نویی: فقط یک لژیونر اروپایی داریم

امیر قلعه‌نویی: مقابل قطر بدشانسی آوردیم، توپ به پای سعید عزت اللهی خورد و گل شد؛ مطمئنم یک روزی هم مشخص می‌شود گل آنها آفساید بوده است.

قلعه‌نویی: فقط یک لژیونر اروپایی داریم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم ملی ایران در مورد وضعیت تیم ملی می‌‎گوید: در گذشته ما کلی لژیونر داشتیم، ولی الان در اروپا فقط یک لژیونر داریم. او هم لژیونری است که جایگاهش را در اینتر به دست نیاورده است. الان بازیکنی مثل سردار که استعداد بزرگی در فوتبال دنیاست، وقتی از رم به لیگ امارات آمده، شرایط برایش سخت‌تر شده است. او از لیگ بزرگ به امارات آمده و ما باید به دقت او را رصد کنیم.

وی افزود: ما علاوه بر اینکه لژیونر اروپایی نداریم، شرایط سنی لژیونرها هم آمده بالاتر. ما تولید بازیکن نداریم؛ تولید بازیکن باید از باشگاه و تیم‌های پایه اتفاق بیفتد و در تیم ملی استفاده کنیم.

ویدئو: 355933

او درباره نتایج تیم ملی هم عنوان کرد: زمین فولادشهر واقعا شرایط تمرین هم نداشت چه برسد بازی‌های تیم ملی. اما با تمام این‌ها ما رنکینگ نوزدهم دنیا را به دست آوردیم. من به آقای کی‌روش احترام می‌گذارم و بعضا با هم در ارتباط هستیم، اما من که ده سال سرمربی تیم نبودم، اما توانستیم با یک سال این رنکینگ را کسب کنیم. ما در این سال‌ها دو جام آوردیم، یکی کافا و یکی تورنمنت اردن. از همان جام چند تیم به نیمه نهایی جام ملت‌ها آمدند. ما ژاپن را بعد از چند سال بردیم و در دیدار با قطر روی بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم. یقینا ایرادات فنی هم داشتیم که به من برمی‌گردد، اما بدشانسی هم بود و توپ به پاشنه عزت اللهی خورد و گل سوم شوت زدند پاس گل شد. به نظر من یک روز مشخص خواهد شد که گل قطر آفساید بوده است.

قلعه‌نویی با اشاره به صدرنشینی ایران اضافه کرد: با تمام این‌ها ما در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی، با تمام دغدغه‌ها و مشکلات، ما الان در جدول اول هستیم. ما به همراه ژاپن و ازبکستان تنها تیم‌های ده امتیازی هستیم تازه میزبانی هم نداشته‌ایم. یک نکته مهم: ژاپن در توکیو بازی دارد، بازیکنانش با اولین پرواز به کشور خود می‌رسند اما مثلا بازیکنان ما باید 30 ساعت در راه باشند. حالا بازیکن اگر شب قبلش در راه باشد و 30 ساعت در راه باشد و باید 4 روز بعد هم در تیم ملی بازی کند، چقدر مشکل خواهد داشت.

او در خصوص پیروزی مقابل امارات توضیح داد: شما بازی قرقیزستان را کنار بگذارید، ما در امارات بالای دو شانس گل داشتیم و 0.21 شانس گل به حریف دادیم. آنها سه گل به قطر دادند اما ما موقعیت گل به این تیم ندادیم. با همه این مشکلات تیم ملی و بازیکنان زحمت می‌کشند، بنابراین شما اگر می‌خواهید با امیر قلعه‌نویی تسویه حساب کنید، چرا زحمات بازیکنان را زیر سوال می‌برید؟ در گذشته پاداش دلاری و بهترین کمپ آماده بود اما الان بچه‌ها با این شرایط زحمت می‌کشند. ما وظیفه داریم برای مردم این کار را بکنیم.

دیدگاه‌ها