کد خبر : 2077473 | 26 مهر 1403 ساعت 13:36 | 5.4K بازدید | 9 دیدگاه

چالش پیکه و یامال: من از باخت متنفرم!

لامینه یامال، وینگر بارسلونا، در چالش جالبی با جرارد پیکه، رئیس لیگ پادشاهان، رقابت کرد.

چالش پیکه و یامال: من از باخت متنفرم!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ پادشاهان با مدیریت جرارد پیکه طرفداران زیادی دارد و بازیکنان مطرحی هم برای پیوستن به آن موافقت کرده‌اند. یکی از این بازیکنان لامینه یامال است که قرار است در نسخه‌های جدید این مسابقات شرکت کند.

این همکاری اجازه می‌دهد تا لامینه یامال را هر از گاهی در ویدیوهایی با جرارد پیکه، رئیس لیگ پادشاهان و اسطوره باشگاه بارسلونا، ببینیم. یامال و پیکه در یک چالش شرکت کردند: نام بردن از بازیکنانی که با هر دوی آن‌ها همبازی بوده است.

2080259

اولین نفری که پیکه به سراغ آن رفت آلوارو موراتا بود و مهاجم بارسلونا به سراغ بازیکنان فعلی این تیم رفت. از جمله مارک آندره تراشتگن، اینیگو مارتینز، سرجیو بوسکتس... همچنین دنی کارواخال، رودری و مارک کوکوریا هم دیگر بازیکنانی هستند که یامال از آن‌ها نام برد.

2096051

با این حال سرعت یامال از پیکه بیشتر است و در مقابل بازیکنانی که بازیکن سابق بارسا نام برد، نام ستاره‌های زیادی را مطرح کرد. در واقع، رئیس لیگ پادشاهان وقتی شکست را احساس می‌کرد، گفت: "خدایا، نه، من از باخت متنفرم."

با این حال، اشتباه لامینه یامال، پیکه را به عنوان برنده این قسمت از چالش معرفی کرد چون او اونای سیمون را نام برد اما این بازیکن هرگز با پیکه هم تیمی نبود.

دیدگاه‌ها