کد خبر : 2077464 | 26 مهر 1403 ساعت 12:38 | 40.2K بازدید | 47 دیدگاه

دست پاریس و استکلهم در یک کاسه است؟

کمپین ضد امباپه: فوق‌ستاره را بی‌اعتبار کنید!

وقتی کیلیان امباپه با اجازه رئال مادرید راهی یک سفر تفریحی به سوئد شد، هرگز تصور نمی‌کرد که سیاه‌ترین روزهای ورزشی خود را تجربه کند.

کمپین ضد امباپه: فوق‌ستاره را بی‌اعتبار کنید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و وکلای بازیکن در تلاشند تا به امباپه کمک کنند که از اخبار مربوط به تحقیقات در مورد اتهام تجاوز در استکهلم دور بماند. کیلیان امباپه معتقد است که این یک تله است و تحت تعقیب یک کمپین قرار دارد که در تلاش برای بی‌ثبات کردن اعتبار و شخصیت او است.

کمپینی علیه کیلیان

او دست‌های پنهانی را در اتهام مطرح‌شده در تحقیقات دادستانی سوئد درباره یک تجاوز احتمالی می‌بیند و این موضوع در بدترین زمان ممکن برایش پیش آمده است. خروج از فرانسه، پایان بد رابطه‌اش با مدیران پاری سن ژرمن، عدم فشار به رئال مادرید برای حضور در المپیک، درخواست از مردم فرانسه برای رأی ندادن به گروه راست‌گرایی افراطی و عدم حضور در تیم ملی در این فیفا دی اکتبر، دلایل کافی برای این ادعای اوست.

بولت تراکتورامباپه می‌تواند آنچه در زمین می‌گذرد را با عملکرد رقابتی و کارآیی خود کنترل کند. اما نمی‌تواند با حملات خارجی مقابله کند. ماری-آلیکس کانو-برنارد، وکیل کیفری او، این وضعیت را این‌گونه توصیف می‌کند و تدابیر حفاظتی بیشتری برای امباپه اتخاذ کرده است. وکیل نیز تأیید می‌کند: "او هیچ چیزی برای سرزنش خود ندارد و آرام است زیرا می‌داند کاری نکرده، اما همچنین شگفت‌زده است. او این حمله را از دور دنبال می‌کند. او ۲۵ ساله است و ممکن است از نظر بلوغ و قدرت ذهنی فوق‌العاده باشد، اما جنجال رسانه‌ای به اعتبار او آسیب می‌زند"

هم رئال مادرید و هم خانواده و تیم وکلای امباپه به او توصیه کرده‌اند که از اخبار دور بماند. در تحقیقاتی که توسط دادستانی سوئد به خاطر یک تجاوز احتمالی در هتلی در استکهلم در تاریخ ۱۰ اکتبر (19 مهر) انجام شده، نام او به عنوان "مظنون معقول" ذکر شده است. این پایین‌ترین سطح از قانون جزایی سوئد است. هیچ شکایتی علیه امباپه وجود ندارد، اما نام او به تحقیقات مرتبط شده است.

2096028

عواقب انتقال به رئال و رد پای پاریس

امباپه باید از این پس بیشتر از خود محافظت کند و دایره معتمدینش را محکم‌تر کند. او متوجه شده که گام‌هایی که در خارج از فوتبال برداشته، در سطح دیگری است و پیامدهایی دارد. بازیکن رئال مادرید بودن به معنای افزایش تأثیرگذاری در هر کاری است که انجام می‌دهد. خروج از منطقه راحت پاریس او را بیشتر در معرض عمل‌ها و اظهاراتش قرار می‌دهد. او تنها یک واکنش نشان داده است. با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی خواسته که به‌طور قاطع بگوید این خبر کذب است و اشاره کرده که PSG پشت این اقدام بی‌اساس به دلیل بدهی ۵۵ میلیون یورویی که از باشگاه پاریسی طلب دارد، قرار دارد.

امباپه با این خبری که آن را سخت‌ترین حمله‌ای که دریافت کرده توصیف می‌کند، روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. وکیل کیفری در برنامه تلویزیونی فرانسوی BFMTV تصدیق می‌کند: "زندگی با چنین اتهامی در رسانه‌ها دشوار است. هرچند که محافظت شده است، قطعاً تأثیرگذار خواهد بود." او شخصی است که به عنوان سخنگو عمل می‌کند، بی‌گناهی‌اش را اعلام می‌کند و در صورت لزوم اقدامات قانونی را اعلام خواهد کرد.

2096030

آسیب به اعتبار امباپه

سفر به استکهلم برایش بسیار گران تمام شده است، حتی اگر با اجازه رئال مادرید بوده باشد. باشگاه، امباپه و دشان به توافق رسیده بودند که از وقفه اکتبر برای تجدید قوا استفاده کنند و یک مینی پیش‌فصل برگزار کنند. او انتقادات شدیدی از رسانه‌ها به خاطر اینکه کاپیتان تیم است و عدم تعهدش دریافت کرد. سفر به استکهلم، جایی که توسط یک عکاس پاپاراتزی تعقیب شده و مشخص شده که در یک اتاق خصوصی در یک دیسکو بوده، در بدترین زمان ممکن برایش پیش آمده است.

آسیب به اعتبار او با اطلاعات چندین رسانه سوئدی که او را در گروه مظنونین قرار می‌دهند، به خاطر حضورش در هتلی که تجاوز احتمالی به یک زن رخ داده، ایجاد شده است. این خبر تأثیر زیادی دارد و به عنوان یک رسوایی در فرانسه شناخته می‌شود و همزمان با بازی تیم ملی‌اش در بلژیک بوده است.

تصویر امباپه هم‌اکنون آسیب دیده و به طور غیرمستقیم بر روی رئال مادرید تأثیر می‌گذارد، زیرا این موضوع غیرورزشی می‌تواند بر عملکرد او تأثیر بگذارد. باید منتظر ماند و دید که او در زمین چگونه واکنش نشان می‌دهد، اما این وضعیت کمکی نمی‌کند. سازگاری او در دو ماه اول بهترین نبوده است. او برای به دست آوردن فرم بدنی و سازگاری با هم‌تیمی‌های جدیدش دچار مشکل شده و همچنین مشکلات عضلانی در عضله همسترینگ پای چپ داشته است. او برای بازی مقابل لیل و ویارئال فشار آورد، اما مشخص شد که به طور کامل آماده نیست.

2096029

احتمال دارد امباپه و خانواده‌اش تحت تأثیر کمپینی برای تخریب شخصیتشان باشند. آن‌ها احتمال می‌دهند که دست‌های بالای PSG در کار باشد و با خرید حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی و خبرنگاران، در تلاشند تا اعتبار او را زیر سؤال ببرند. حتی این احتمال مطرح شده که سفر او به استکهلم توسط فردی از نزدیکانش لو رفته باشد. به همین دلیل، آن‌ها تصمیم دارند که بیشتر از حباب خود محافظت کنند.

نگرانی در رئال مادرید درباره بازیکن کلیدی خود است. اینکه این واقعه بر روی عملکرد او تأثیر منفی نگذارد و موجب بی‌اعتباری او نشود، چرا که او نماد ورزشی و تجاری رئال مادرید جدید است.

از زمانی که به ناصر الخلیفی اعلام کرد که قراردادش را تمدید نخواهد کرد و در پیش‌فصل از تیم کنار گذاشته شد، با تهدیدهایی روبرو شد که اگر تغییر نظر ندهد، او را در سکوها نگه خواهند داشت. امباپه تحت فشارها و چالش‌هایی قرار گرفت که برای رفتن به رئال مادرید به صورت آزاد مقاومت کرد. او با ناامیدی از اینکه نمی‌تواند درباره این وضعیت صحبت کند و باید بپذیرد که لوئیس انریکه او را روی نیمکت نگه داشته است، زیرا در حال آماده‌سازی پی‌اس‌جی پسا امباپه بود، مواجه شد. یک سال و نیم گذشته برای این بازیکن فرانسوی ترسناک بوده و یک آینده شاید ترسناک‌تر حالا پیش روی او قرار دارد.

دیدگاه‌ها