کد خبر : 2077461 | 26 مهر 1403 ساعت 12:36 | 17.1K بازدید | 9 دیدگاه

ابتلا به صرع

ایسکو یک راز دردناک را فاش کرد

ایسکو در مصاحبه اخیر خود برای اولین بار گفت که به بیماری صرع مبتلا شده است.

ایسکو یک راز دردناک را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق رئال مادرید و حال حاضر بتیس می‌گوید: "من هرگز علناً این را نگفته بودم. افرادی که این دوره‌های صرع را دارند باید بدانند که این یک چیز طبیعی است، قابل درمان است و باید به آن عادت کرد."

ایسکو آلارکون که پس از جراحی مجدد در اوایل ماه سپتامبر به دلیل آسیب دیدگی نازک نی در ماه می، پنج ماه از میادین دور بود، در یک رویدادی که توسط باشگاه بتیس ترتیب داده شده بود گفت که از یک سال پیش با حملات صرع روبرو شده است.

2096023

ایسکو در این رابطه توضیح می‌دهد: «این اتفاق برای من هنگام خواب افتاد، فکر می‌کنم در سال 2022 بود. من هرگز در کودکی و یا زمانی که کمی بزرگتر بودم، چنین تجربه‌ای نداشتم، اما این به من یک هشدار بسیار قوی داد. حدود چهار روز در حالی که آزمایشات را انجام می‌دادند در بیمارستان بستری بودم. به سختی اتفاقاتی را که در آن روز برایم رخ داده بود به خاطر می‌آوردم و سپس لحظاتی در بیمارستان داشتم که آنها را به خاطر نمی‌آورم.» 

ایسکو با وجود اینکه تحت معالجه قرار دارد، بار دیگر دچار حادثه مشابهی به آن شدت نشده است. بازیکن بتیس گفت: «من هنوز اینجا هستم و چهار سال است که شب‌ها یک قرص مصرف می‌کنم و خوشبختانه دیگر حمله سختی نداشتم. من هرگز آن را علنی نگفته بودم. افرادی که صرع دارند باید بدانند که این یک چیز طبیعی است، قابل درمان است و باید عادی جلوه داده شود.»

دیدگاه‌ها