کد خبر : 2077460 | 26 مهر 1403 ساعت 12:20 | 6.3K بازدید | 6 دیدگاه

از احساسات فاصله گرفتم

همه‌چیز محرمانه بود، نه با کین حرف زدم نه ساوتگیت

توماس توخل روز گذشته با وجود برخی مخالفت‌ها مربی انگلیس شد و گفت که همه چیز تا روز آخر محرمانه بود.

همه‌چیز محرمانه بود، نه با کین حرف زدم نه ساوتگیت

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل تصمیم گرفت قبل از تصمیم‌گیری برای قبول سرمربی‌گری تیم ملی انگلیس، این مسئله را با هیچکس حتی هری کین و مربی قبلی سه شیرها در میان نگذارد. این یک اتفاق طبیعی بود که او با گرت ساوتگیت صحبت کند، اما توخل ترجیح داد همه چیز تا روز پایانی پنهان بماند و تنها یک روز قبل از اعلام رسمی خبر به رسانه درز پیدا کرد.

توخل در این‌ باره توضیح داد: «من با کسی صحبت نکردم، ما روند را محرمانه نگه داشتیم. راستش معمولاً هرگز این کارها را با هیجان و احساسات انجام نمی‌دهم. من با هری کین یا گرت ساوتگیت صحبت نکردم و فکر می‌کنم نیازی نیز به این کار نبود. می‌خواستیم موضوع محرمانه بماند و فکر می‌کنم موفق نیز شدیم.»

هری کین، مهاجم ستاره و کاپیتان تیم ملی، که توخل در سال 2023 به عنوان سرمربی وقت بایرن به مونیخ آورده بود، قبلاً به شبکه تلویزیونی اسکای گفته بود که "مطمئن است که اتحادیه فوتبال انگلیس وقتی در مورد این موضوع بیشتر بداند، با من تماس خواهد گرفت." به گفته مارک بولینگام، مدیر کل اتحادیه فوتبال انگلیس، توافق توخل یک هفته قبل از رسمی شدن تایید شده بود.

توخل به قضیه کاپیتانی هری کین نیز اشاره کرد.

سرمربی جدید انگلیس قضیه تصمیم گیری در مورد اینکه آیا کین کاپیتان نایب قهرمان اروپا باقی می‌ماند یا نه را باز گذاشت: «برای این موضوع هنوز خیلی زود است، اما کین در حال حاضر در راه تبدیل شدن به یک اسطوره در فوتبال انگلیس است. همه می‌دانند که من در مورد هری کین چه فکر می‌کنم. من کارهای زیادی انجام دادم تا او به بایرن مونیخ بیاید.»

2095834

دیدگاه‌ها