کد خبر : 2077459 | 26 مهر 1403 ساعت 12:13 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

یک تیم در آستانه انحلال و دو بازی معوقه؛

همان همیشگی: دوباره این لیگ، دوباره تعویق!

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان از فردا فقط با برگزاری سه مسابقه پیگیری خواهد شد.

همان همیشگی: دوباره این لیگ، دوباره تعویق!

به گزارش "ورزش سه"، هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال زنان، رسما از فردا آغاز خواهد شد تا ۱۰ تیم به مدت ۱۸ هفته برای کسب جام هفدهم زنان تلاش کنند. اما این رقابت‌ها درحالی قرار است هر هفته روزهای جمعه برگزار شود که در ابتدای راه با تعویق دو بازی روبرو هستیم.

در سال‌های دورتر همواره شاهد انصراف برخی تیم‌ها مصاف با تیم‌های قدرتمند بودیم چراکه آن‌ها شکست تیم خود را قطعی می‌دانستند و در واقع می‌خواستند با قبول شکست انضباطی، هزینه‌های مربوط به سفر و... را متقبل نشوند؛ اما در چند فصل اخیر، با برنامه‌ریزی و جدیت سازمان لیگ، کمتر شاهد این موارد بودیم و تیم‌ها ملزم به حضور در تمامی مسابقات بودند. ضمن اینکه از نظر نتیجه هم، دیگر شاهد آن نتایج عجیب با گل‌‌های دو رقمی نبودیم.

با تمام این اوصاف، هنوز معضل تعویق مسابقات به طور کامل رفع نشده است. درحالی‌که در فصل آتی، تیم‌های بزرگی چون سپاهان، گل‌گهر و ملوان حضور خواهند داشت؛ برخی تیم‌های کوچک و البته با ساختار غیرحرفه‌ای، مانع برگزاری منظم لیگ برتر زنان هستند و فدراسیون و سازمان لیگ هنوز صراحتا قانونی برای مقابله با این بی‌نظمی عنوان نکرده است.

به طور مثال تیم ستارگان سلیمی بوشهر که امسال به لیگ برتر صعود کرده است؛ هنوز در خصوص حضور و یا عدم حضورش در لیگ آتی توضیح قطعی نداده است و بازیکنان این تیم با قراردادن استوری‌های مشترک در اینستاگرام از انحلال این تیم می‌گویند. این درحالی است که سازمان لیگ از انحلال یا عدم انحلال نماینده بوشهر خبری نداده و در فاصله یک روز تا آغاز هفته نخست لیگ برتر، مسابقه این تیم برابر ملوان بندرانزلی را معوقه اعلام کرده است!

ضمن اینکه مصاف خاتون بم و آوا تهران نیز با درخواست دو تیم و موافقت سازمان لیگ، معوقه خواهد بود و مشخص نیست چه زمانی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها