کد خبر : 2077455 | 26 مهر 1403 ساعت 11:33 | 25.9K بازدید | 14 دیدگاه

یوگی عجله دارد: دو جواهر لاماسیا در لیست کلوپ

یورگن کلوپ پس از انتخاب به عنوان مدیر فوتبال ردبول، اولین بازیکنان مدنظرش را انتخاب کرده است.

یوگی عجله دارد: دو جواهر لاماسیا در لیست کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ دو بازیکن جوان بارسلونا را به عنوان اولین خریدهای خود در ردبول زیرنظر دارد.

کلوپ هفته گذشته به عنوان رئیس بخش فوتبال ردبول معرفی شد و از ابتدای سال 2025 رسماً آن را بر عهده خواهد گرفت. این نقش مستلزم آن است که کلوپ مسئولیت مدیریت بخش فوتبال تمام باشگاه‌های فوتبال زیرنظر ردبول از جمله لایپزیش، سالزبورگ و نیویورک ردبولز را بر عهده بگیرد.

او موظف است در مورد مسائل مربیگری، فلسفه بازی، توسعه و نقل و انتقالات بازیکنان و سرمربیان به باشگاه‌ها مشاوره دهد.

بر اساس گزارش دیلی میل، کلوپ به سرعت دست به کار شده و قصد دارد دو بازیکن را به باشگاه‌های ردبول اضافه کند. طبق این گزارش، آلیکس گاریدو و نوح درویش، از تیم جوانان بارسلونا مدنظر کلوپ قرار دارد و از میان بازیکنان آکادمی لاماسیا، در حال حاضر این مدیر آلمانی به جذب این دو بازیکن علاقه بیشتری دارد.

2096014

این دو بازیکن از مهره‌های کلیدی بارسا اتلتیک -که معمولاً به عنوان تیم ب این باشگاه شناخته می‌شود- هستند، اما گفته می‌شود که قرار است وارد ترکیب تیم اصلی و به بازیکنان مورد اعتماد هانسی فلیک تبدیل شوند.

گاریدو در حال حاضر اولین بازی خود را در تیم اصلی بارسلونا انجام داده و این بازیکن 20 ساله سال گذشته زیر نظر سرمربی سابق یعنی ژاوی هرناندز به میدان رفت. پیشرفت این هافبک در ماه‌های اخیر به دلیل مصدومیت مختل شده است.

درویش هم در طول رقابت‌های پیش فصل برای بارسا بازی کرد و این بازیکن 18 ساله نیز بازیکن قابل توجهی به حساب می‌آید. این بازیکن 18 ساله سال گذشته از فرایبورگ جذب شد و سپس به آلمان کمک کرد تا در جام جهانی زیر 17 ساله‌های اندونزی، قهرمان شود.

دیدگاه‌ها