کد خبر : 2077452 | 26 مهر 1403 ساعت 10:54 | 9.7K بازدید | 6 دیدگاه

افشاگری لینه‌کر: قرار بود کارلتو سرمربی انگلیس شود

اتحادیه فوتبال انگلیس قبل از انتصاب توخل، با کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تماس گرفته بود.

افشاگری لینه‌کر: قرار بود کارلتو سرمربی انگلیس شود

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس در تابستان با کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، برای هدایت تیم ملی انگلیس تماس گرفته بود.

صبح چهارشنبه توماس توخل به عنوان جانشین گرت ساوت‌‌گیت معرفی شد و به انتظار سه ماهه برای کشف اینکه چه کسی پس از پایان دوره موقت لی کارزلی، سرمربی دائمی سه شیرها خواهد بود، پایان داد.

مارک بولینگام، مدیراجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس، در کنفرانس مطبوعاتی معرفی توخل به عنوان سرمربی جدید تایید کرد که اتحادیه فوتبال انگلیس با حدود 10 مربی مذاکره کرده بود.

آنچلوتی با سبک فوتبال انگلیس آشناست و در طول دوران مربیگری خود، دو دوره حضور در باشگاه‌های لیگ برتری را تجربه کرده است. این مربی ایتالیایی دو سال سابقه حضور در چلسی و اورتون را داشت و در سال 2010 با چلسی دو قهرمانی در لیگ و جام حذفی کسب کرد.

رزومه این مربی 65 ساله برای اتحادیه فوتبال انگلیس به اندازه کافی تأثیرگذار بود تا با او وارد مذاکره شوند و شرایط احتمال همکاری با سرمربی رئال را جویا شوند.

2096012

گری لینه‌کر، مجری معروف و فوتبالیست سابق، مدعی شد که اتحادیه فوتبال انگلیس با آنچلوتی مذاکره کرده بود. لینه کر در پادکست خود گفت: "ظاهرا تایید شده که آن‌ها در تابستان با پپ گواردیولا تماس گرفتند. همچنین می‌دانم که با کارلو آنچلوتی هم صحبت کرده بودند."

آنچلوتی در صورت پذیرفتن پیشنهاد انگلیس، پس از دوران کوتاه فابیو کاپلو به عنوان سرمربی سه شیرها، به دومین مربی ایتالیایی تبدیل می‌شد که هدایت این تیم را پذیرفته است.

دیدگاه‌ها