کد خبر : 2077448 | 26 مهر 1403 ساعت 10:43 | 8.1K بازدید | 6 دیدگاه

اوسیمن: قرار نبود به گالاتاسرای بیایم

ویکتور اوسیمن، مهاجم گالاتاسرای، می‌گوید به دلیل اظهارات اوکان بوروک تصمیم به انتخاب این باشگاه ترکیه‌ای گرفت.

اوسیمن: قرار نبود به گالاتاسرای بیایم

به گزارش "ورزش سه"، جابجایی ویکتور اوسیمن یکی از پر سر و صداترین اتفاقات فصل گذشته نقل و انتقالات بود.

این مهاجم نیجریه‌ای که هنوز بازیکن ناپولی‌ است، نزدیک بود به چلسی، پاری سن ژرمن و حتی الاهلی عربستان بپیوندد، اما پس از اینکه ناپلی‌ها نام او را در فهرست فصل جاری قرار ندادند او در نهایت به صورت قرضی راهی گالاتاسرای شد.

او خودش پیشنهادات برای نقل مکان به مقاصد دیگر را تایید کرده، اما همچنین از اوکان بوروک، به عنوان مربی گالاتاسرای تشکر می‌کند.

2096004

اوسیمن به سایت فاناتیک ترکیه گفت: "من می‌خواستم به تیم دیگری بروم، اما بوروک تأثیر زیادی روی من گذاشت، به عنوان یک پدر، به عنوان یک مربی، به عنوان یک مرد، او فوق العاده‌ است. مربی به من گفت که این تیم کیفیت و اهداف فوق العاده‌ای دارد. بازی با این بازیکنان برای رسیدن به موفقیت هیجان انگیز است. وقتی وارد تیم شدم، فهمیدم که گالاتاسرای چقدر جدی به دنبال موفقیت است."

او درباره استقبال پرشور طرفداران گالاتاسرای هنگام امضای قراردادش گفت: "همه از من استقبال خوبی کردند. برای من آمدن به گالاتاسرای یک افتخار است. دروگبا یکی از قهرمانان من است و او هم در اینجا بازی کرد. من حاضرم هر کاری از دستم بر بیاید برای تیم انجام دهم. ایکاردی مهاجم بزرگی است، اما من هم مهاجم خوبی هستم. گل‌ها مهم هستند اما موفقیت تیم مهم‌ترین چیز است."

دیدگاه‌ها