کد خبر : 2077440 | 26 مهر 1403 ساعت 09:40 | 20.9K بازدید | 21 دیدگاه

مارک کوکوریا:

می‌ترسیدم، داشتم منفورترین آدم اسپانیا می‌شدم!

مارک کوکوریا، مدافع اسپانیا، صحنه خطای هند مقابل آلمان را فراموش نمی‌کند و به گفته خودش نزدیک بود منفورترین شهروند کشورش شود.

می‌ترسیدم، داشتم منفورترین آدم اسپانیا می‌شدم!

به گزارش "ورزش سه"، در 5 جولای 2024، اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 آلمان را با نتیجه 2-1 شکست داد و تیم لوئیس دلافوئنته چند روز بعد قهرمان شد. هنگامی که نتیجه 1-1 بود، در وقت اضافه، توپ در دقیقه 106 در محوطه جریمه اسپانیا به دست کوکوریا برخورد کرد.

آنتونی تیلور، داور انگلیسی، تصمیم گرفت که اعلام خطای پنالتی نکند و این تصمیم خشم آلمانی‌ها را برانگیخت. چند دقیقه بعد، میکل مرینو گلی به ثمر رساند که صعود اسپانیا به نیمه نهایی را قطعی کرد.

مارک کوکوریا، که به برنامه "لا رِوولتا" دعوت شده بود، صمیمانه با دیوید برونکانو در مورد این صحنه جنجالی صحبت کرد.

2095993

مجری برنامه از احساس بازیکن چلسی در آن لحظه سوال کرد و او گفت: "راستش را بخواهی من خیلی ترسیده بودم. خیلی سریع به داور نگاه کردم... "نه، نه..." و او به من گفت "نه" و تمام شد. من خیلی زیاد ترسیده بودم چون آن داور کمی از من کینه داشت. او یک داور انگلیسی بود و ما در لیگ برتر چندین بار با یکدیگر اختلاف داشتیم."

آیا 30 ثانیه بازبینی آن صحنه توسط VAR پرتنش‌ترین لحظه زندگی‌ات بود؟ او گفت: "من می‌توانستم منفورترین فرد در تمام اسپانیا باشم."

مارک کوکورلا اعتراف کرد که در تلفن خود یک گیف از پاس گل به میکل اویارسابال دارد که موجب دومین گل اسپانیا در برتری 2-1 مقابل انگلیس در فینال یورو 2024 شد: "هر وقت که من روز بدی دارم آن گیف را ارسال می‌کنم. با خودم اینطور فکر می‌کنم که اگر اویارسابال آن موقعیت را از دست می‌‌داد، مجبور می‌شدم او را بکُشم!"

دیدگاه‌ها