کد خبر : 2077435 | 26 مهر 1403 ساعت 07:57 | 14.3K بازدید | 17 دیدگاه

باشگاه ۱۴۷ میلیون یورو بدهکار است

بدهی بارسا به هفت باشگاه به‌خاطر لواندوفسکی!

در گزارش مالی سالانه بارسا مشخص شده است که هفت باشگاه هنوز باید از بارسا بابت روبرت لواندوفسکی دریافت کنند.

بدهی بارسا به هفت باشگاه به‌خاطر لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، در گزارش مالی این باشگاه، بدهی‌هایی که باشگاه بارسلونا هنوز بابت برخی از خریدهای خود دارد، مشخص شده است. خریدهایی که باشگاه‌ها انجام می‌دهند، به طور منطقی، به صورت نقدی پرداخت نمی‌شوند. و امروز، با توجه به اینکه هر بازیکن متوسط نیز در بازار هزینه‌ای گزاف دارد، این امر بیشتر صدق می‌کند. باشگاه‌ها معمولاً برنامه‌های پرداختی را تعیین می‌کنند که ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد. و باشگاه‌های بزرگ نیز استثنا نیستند، بلکه معمولاً همان‌هایی هستند که مبالغ میلیونی برای جذب بازیکنان جدید پرداخت می‌کنند.

گزارش مالی بارسلونا در این زمینه به ما اجازه می‌دهد تا برخی از بدهی‌هایی که باشگاه آبی‌واناری هنوز بابت برخی از خریدهای خود دارد را بشناسیم، چه بابت انتقال خالص و چه بابت حق رشد. بارسا در مجموع بیش از ۱۴۷ میلیون یورو بدهکار است که ۴۵ میلیون آن باید در کوتاه‌مدت بازپرداخت شود و ۱۰۲ میلیون آن در بلندمدت.

این گزارش به ما نشان می‌دهد که هنوز هفت باشگاه باید از بارسلونا بابت لواندوفسکی دریافت کنند، که بیشتر آن‌ها از تیم‌های لهستانی به خاطر حق رشد شناخته شده هستند.

2092856

بولت پرسپولیسبایرن مونیخ، باشگاهی که این مهاجم لهستانی را از آن خریداری کردند، ۱۰.۴ میلیون یورو در کوتاه‌مدت و ۱۰.۶ میلیون یورو در بلندمدت از بارسا طلب دارد، در حالی که دورتموند نیز باید ۷۸۰۰۰ یورو در کوتاه‌مدت و ۷۸۰۰۰ یورو دیگر در بلندمدت دریافت کند. سایر باشگاه‌هایی که هنوز باید بابت لواندوفسکی دریافت کنند شامل لژیا ورشو (۵۰۰۰۰ و ۵۰۰۰۰)، لخ‌پوزنان (۱۱۹۰۰۰ و ۱۱۹۰۰۰)، دلتا ورشو (۳۳۰۰۰ و ۳۳۰۰۰)، زنیچ (۱۱۳۰۰۰ و ۱۱۳۰۰۰) و ام‌کی‌اس ورشو (۱۶۹۰۰۰ و ۱۶۹۰۰۰) هستند.

بارسلونا همچنین مقادیر قابل توجهی بابت خرید رافینیا بدهکار است. این باشگاه باید به لیدز ۵۵۹۰۰۰ یورو در کوتاه‌مدت و نزدیک به ۴۲ میلیون یورو در بلندمدت پرداخت کند و همچنین مقداری پول به باشگاه‌های اولیه‌اش مانند اسپورتینگ کلاب و استاد رنس بدهکار است.

بین کوتاه‌مدت و بلندمدت، منچسترسیتی باید ۲۶ میلیون یورو و بتیس ۱.۵ میلیون یورو برای امرسون رویال  و جونیور فیرپو دریافت کند، دو بازیکنی که دیگر در این باشگاه حضور ندارند.

دیدگاه‌ها