کد خبر : 2077433 | 26 مهر 1403 ساعت 02:05 | 5.3K بازدید | 3 دیدگاه

مدافع فراموش شده یونایتد بعد از ۱۷ ماه برگشت!

تایرل مالاسیا، مدافع چپ مصدوم منچستریونایتد بعد از ۱۷ ماه در تمرینات گروهی این تیم حاضر شد‌.

مدافع فراموش شده یونایتد بعد از ۱۷ ماه برگشت!

به گزارش ورزش سه، تایرل مالاسیا، مدافع چپ هلندی منچستریونایتد که ژوئن سال قبل و در جریان بازی تیم ملی هلند مقابل کرواسی در لیگ ملت های اروپا ۲۰۲۳ دچار آسیب دیدگی سنگین از ناحیه زانو شده بود، بعد از هفده ماه در آستانه بازگشت به مستطيل سبز قرار دارد.

طبق گزارش روزنامه دیلی میل، تالاسیای ۲۵ ساله بعد از دو عمل جراحی سنگین زانو در این مدت، حتی به سختی قادر به انجام تمرینات انفرادی بوده و حالا در آستانه بازگشت قرار گرفته است. او روز گذشته بعد از هفده ماه برای دقایقی در تمرینات گروهی منچستریونایتد نیز شرکت کرد.

البته که با توجه به دوری بلند مدت او از میادین، بعید به نظر می‌رسد تا اریک تن هاخ عجله ای برای بازی دادن به او داشته باشد اما همین که این بازیکن بعد از ماه ها توانسته پا به توپ شود نکته امیدوار کننده ای برای سرمربی یونایتد به حساب می‌آید.

جالب آنکه تالاسیا اولین بازیکنی بود که در سال ۲۰۲۲ توسط تن هاخ از فاینورد به منچستریونایتد پیوست. او از زمان ورودش به منچستریونایتد تاکنون تنها در ۳۹ بازی به میدان رفته که همه آن ها در فصل ۲۳-۲۰۲۲ اتفاق افتاد.

بازگشت او به تمرینات منچستریونایتد مورد استقبال هم تیمی هایش در تمرین روز گذشته شیاطین سرخ قرار گرفت و آنها با تونل مرگ از او استقبال به عمل آوردند. دیلی میل درخصوص او همچنین اعلام کرد که احتمالا از ابتدای ماه نوامبر می‌تواند بدون مشکل در زمین حاضر شود.

دیدگاه‌ها