کد خبر : 2077432 | 26 مهر 1403 ساعت 01:46 | 2.2K بازدید | 1 دیدگاه

تصمیم بزرگ دلا فوئنته: لاروخا یک مهاجم جدید دارد

لوئیس دلا فوئنته قصد دارد ساموئل اومورودیون، ستاره جوان اسپانیایی، را به تیم ملی این کشور دعوت کند.

تصمیم بزرگ دلا فوئنته: لاروخا یک مهاجم جدید دارد

به گزارش "ورزش سه"، در اندلس، اومورودیون ۲۰ ساله که در آکادمی گرانادا آموزش دیده است، به خوبی خود را مطرح کرده است. دقیقاً یک سال پیش، در سپتامبر ۲۰۲۳، در ورزشگاه نوئوو لوس کارمنس، از دلا فوئنته پرسیدند که آیا او از مهاجمی که آن زمان به صورت قرضی در آلاوز بازی می‌کرد، آگاه است یا نه. سرمربی او را می‌شناخت اما عنوان کرد برای بازیکنی با پتانسیل زیاد که تازه به لالیگا رسیده بود، صبر بیشتری نیاز است.

حالا که یک سال گذشته، این مهاجم در فرم فوق‌العاده‌ای قرار دارد و شانس زیادی برای ورود به لیست دلا فوئنته برای بازی‌های نوامبر دارد. در واقع، او نزدیک بود در لیست اکتبر هم حضور داشته باشد اما پس از اعلام لیست دعوت‌شدگان، دلا فوئنته گفت: «اگر به همین شکل ادامه دهد، فرصت خود را خواهد داشت.» در تابستان، پورتو او را با مبلغ ۱۵ میلیون یورو به خدمت گرفت.

2095984

در پرتغال، او یک پدیده واقعی بوده است. سامو در ۷ بازی در لیگ پرتغال و لیگ اروپا ۷ گل به ثمر رسانده است و با تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا نیز عملکرد بسیار خوبی داشته است.

به همین دلیل دلا فوئنته تصمیم خود را گرفته و قرار است او را به عنوان مهاجم جدید تیم بزرگسالان، به تیمش دعوت کند و فرصت بزرگی را به او بدهد.

دیدگاه‌ها