کد خبر : 2077426 | 26 مهر 1403 ساعت 08:58 | 6.8K بازدید | 17 دیدگاه

لوکاکو: بعد از حذف از جام جهانی ۲۰ روز گریه کردم!

روملو لوکاکو، دو سال بعد از اتمام جام جهانی قطر، اعتراف کرد که بعد از حذف بلژیک تا سه هفته حال روحی مساعدی نداشته و گریه کرده است‌.

لوکاکو: بعد از حذف از جام جهانی ۲۰ روز گریه کردم!

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو، مهاجم این روزها آماده ناپولی که در اردوی اخر تیم ملی کشورش نیز غایب بود، در گفتگو با پادکست Amici di sport درمورد دلیل غیبتش در اردوی آخر بلژیک و همچنین اهدافش در مسابقات ملی با پیراهن تیم ملی کشورش صحبت کرد.

لوکاکو ابتدا در مورد غیبتش گفت: "متاسفانه کمی احساس درد داشتم و بعد از مشورت با پزشکان تصمیم گرفتم تا برای استراحت بیشتر در ناپل بمانم. خیلی دوست دارم شور و اشتیاقی که در جام جهانی ۲۰۲۲‌ همراه با بلژیک داشتم را دوباره تجربه کنم. راستش را بگویم بعد از حذفمان در جام جهانی قطر، تا سه هفته هر روز گریه می‌کردم و خیلی ناراحت بودم.

به همین دلیل است که انگیزه زیادی برای جام جهانی ۲۰۲۶ دارم. امیدوارم بتوانم به همراه تیم ملی کشورم در جام جهانی پیش رو به یک دستاورد بزرگ برسیم."

لوکاکو سپس درمورد اینکه آیا تاکنون به تاریخ خداحافظی از بازی‌های ملی فکر‌ کرده است پاسخ داد: "تا به‌ حال به طور جدی به این فکر نکرده‌ام. در جام جهانی قطر خیلی احساس خوبی داشتم و مدام به یک موفقیت بزرگ همراه با بلژیک فکر می‌کردم.

همانطور که گفتم بعد از اینکه حذف شدیم، اصلا شرایط روحی خوبی نداشتم و می‌توانم اعتراف کنم که تا هفته‌ها افسرده بودم. یادم می‌آید تیری آنری در آن زمان روزی سه بار با من تماس می‌گرفت تا من را آرام کند اما چندان تاثیری روی حال خرابم نداشت."

لوکاکو در پایان درمورد دومینیک تدسکو سرمربی جدید بلژیک افزود: "بعد از آنکه هدایت بلژیک را برعهده گرفت، شخصا با هم صحبت کردیم و به من گفت که تو را نیاز دارم. خوشحالم که او سرمربی بلژیک است و امیدوارم با او به موفقیت‌های بزرگ برسیم."

دیدگاه‌ها