کد خبر : 2077425 | 26 مهر 1403 ساعت 00:55 | 51.2K بازدید | 61 دیدگاه

آخرین گزینه‌های روی میز مقابل مدیران باشگاه

تکلیف حضور والتر ماتزاری در استقلال مشخص شد

والتر ماتزاری با ارسال پیامی برای مدیران باشگاه استقلال، پاسخ نهایی خود به پیشنهاد آبی‌پوشان را اعلام کرد.

تکلیف حضور والتر ماتزاری در استقلال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تور مدیران استقلال برای شکار یک سرمربی، همچنان پهن است. گزینه‌های آبی‌پوشان یکی پس از دیگری از حضور در این تیم و پذیرش پیشنهاد هدایت این تیم خودداری می‌کنند و هنوز کسی به درستی نمی‌داند که چه کسی قرار است به عنوان جانشین جواد نکونام روی نیمکت این تیم بنشیند.

پس از شکست در جلب نظر پل لوگوئن، باشگاه استقلال به سراغ گزینه‌های دیگر رفت. در شرایطی که نام‌های زیادی در فضای مجازی مطرح می‌شد، اما پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که مدیران آبی‌پوش روی سه نام به جمع‌بندی نهایی رسیده بودند.

والتر ماتزاری که پیش از این و در تابستان امسال به گزینه اصلی هدایت پرسپولیس تبدیل شده بود در کنار پابلو ماچین، سرمربی سابق سویا و خیرونا و پیتسو موسیمانه، سرمربی اسبق تیم‌های الاهلی مصر و عربستان، الوحده و تیم ملی آفریقا، به سه گزینه نهایی سرمربیگری استقلال تبدیل شده بودند.

2095975

استقلالی‌ها در ساعات گذشته مذاکرات جدی با والتر ماتزاری انجام دادند اما ساعتی پیش خبر رسید که سرمربی مطرح ایتالیایی با ارسال پیامی ویدیویی برای مدیربرنامه‌هایش، اعلام کرده که پیشنهاد حضور در ایران و نشستن روی نیمکت آبی‌های پایتخت را رد کرده است.

بدین ترتیب و پس از پرسپولیس، والتر ماتزاری به دیگر تیم بزرگ فوتبال کشور نیز جواب منفی داد تا رویای حضور این سرمربی مطرح و باتجربه ایتالیایی در فوتبال ایران تعبیر نشود و مدیران استقلال نیز به سراغ گزینه‌های دیگر بروند.

در این میان شنیده می‌شود که احتمال حضور پابلو ماچین در استقلال به پایین‌ترین میزان خود رسیده تا بالاخره پیتسو موسیمانه به عنوان آخرین و جدی‌ترین گزینه هدایت آبی‌های پایتخت مطرح شود و باید دید که بالاخره او راضی به حضور در ایران خواهد شد یا خیر.

2095974

دیدگاه‌ها