کد خبر : 2077424 | 26 مهر 1403 ساعت 08:38 | 539 بازدید | 0 دیدگاه

حمایت دی‌پل از آلوارز: به او سخت نگیرید!

رودریگو دی‌پل پس از افت خولین آلوارز در اتلتیکو مادرید، از او حمایت کرد.

حمایت دی‌پل از آلوارز: به او سخت نگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، خولین آلوارز یکی از انتقال‌های بزرگ پنجره نقل و انتقالات تابستانی بود، او منچسترسیتی را به مقصد اتلتیکو مادرید ترک کرد. با این حال، او شروع نه‌چندان خوبی در زندگی جدیدش در متروپولیتانو داشته و تنها سه گل در ۱۱ بازی در تمام رقابت‌ها به ثمر رسانده است.

به همین دلیل، آلوارز با انتقادات زیادی روبرو شده است، هرچند که اتلتیکو مادرید همچنان به او اعتماد دارد و مطمئن است که در آینده‌ عملکرد بهتری خواهد داشت. رودریگو دی‌پل، که هم در سطح باشگاهی و هم در سطح ملی با او هم‌تیمی است، اخیراً در این مورد صحبت کرده است. او گفت: «تغییر باشگاه کار آسانی نیست. به او سخت نگیرید. این مسئله برای همه ما در هر شغلی ممکن است اتفاق بیفتد. تغییر کشور، جابجایی‌ها، خانواده و چیزهای دیگر کار آسانی نیست. این یک گام است که باعث پیشرفت او می‌شود. او می‌داند که ما در کنارش هستیم.»

آلوارز در آخرین بازی خود برای اتلتیکو مادرید مقابل رئال سوسیه‌داد گلزنی کرد و همچنین در بازی‌های ملی برای آرژانتین نیز موفق به گلزنی شد. به نظر می‌رسد که او دوباره در حال رسیدن به آمادگی و بازگشت به روند گلزنی است، که این موضوع دیه‌گو سیمئونه و اطرافیانش را خوشحال خواهد کرد.

2095972

دیدگاه‌ها