کد خبر : 2077415 | 26 مهر 1403 ساعت 07:07 | 13.4K بازدید | 4 دیدگاه

شکاری و لذت کار با اسطوره کودکی! (عکس)

رضا شکاری قابی از خود در کنار هوگو آلمیدا مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال که روزهای درخشانی در بوندسلیگا داشت منتشر کرده است.

شکاری و لذت کار با اسطوره کودکی! (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تمرینات تیم فوتبال سپاهان از پنج‌شنبه هفته گذشته در زمین آرارات آغاز شده و طلایی پوشان البته بدون حضور ملی پوشان زیر نظر مورایس و دستیارانش کارشان را آغاز کردند و به زودی سایر نفرات هم اضافه می‌شوند تا مورایس تیمش را با سر و شکل کاملی زیر نظر بگیرد.

رضا شکاری که سال گذشته در یکی از اردوهای تیم ملی نیز زیر نظر امیر قلعه‌نویی حضور پیدا کرد، این روزها در تمرینات سپاهان حضور دارد و تلاش می‌کند در ترافیک شدیدی که در خط هجومی سپاهان ایجاد شده، بتواند خودش را بار دیگر به ترکیب اصلی تحمیل کند.

در این بین قاب جالبی توسط این مهاجم 26 ساله روی صفحه اینستاگرامش منتشر شده که او را در آغوش هوگو آلمیدا نشان مربی سپاهان نشان می‌دهد.

2095957

آلمیدا یکی از دستیاران اصلی مورایس در سپاهان است که به واسطه یک دهه درخشش در سطح اول فوتبال دنیا و تیم ملی پرتغال برای اهالی فوتبال در ایران شناخته شده است. 

جالب اینکه رضا شکاری در شروع قرن جدید به دنیا آمده و در سنین کودکی شاهد نمایش‌‎های آلمیدا در برمن بوده که پس از درخشش در پورتو توانسته بود در بوندسلیگا نامی برای خود دست و پا کند و حتی مورینیو قصد داشت در سال 2010 او را برای تقویت خط هجومی تیم تازه‌اش به رئال مادرید ببرد که این اتفاق درنهایت رخ نداد. با این حال درخشش آلمیدا که حالا 40 ساله شده در فوتبال ترکیه هم پس از جدایی از برمن ادامه پیدا کرد تا به یکی از بازیکنان مورد علاقه بسیاری از علاقمندان به فوتبال در ایران از جمله رضا شکاری مهاجم این روزهای تیم سپاهان بدل بشود. حالا پس از چند سال که از خداحافظی این مهاجم پرتغالی گذشته و سر از سپاهان درآورده، رویاهای کودکی شکاری با کار کردن زیر نظر او و دیدنش از نزدیک تحقق پیدا کرده باشد و از کار کردن با او لذت می‌برد.

دیدگاه‌ها