کد خبر : 2077413 | 26 مهر 1403 ساعت 00:14 | 7.9K بازدید | 8 دیدگاه

پیکان تهران 0 - 1 بعثت کرمانشاه

لیگ یک/ علی نظر همچنان می‌برد!

تیم فوتبال مقابل پیکان تهران در هفته هفتم لیگ دسته اول متوقف شد.

لیگ یک/ علی نظر همچنان می‌برد!

به گزارش "ورزش سه"، امید روانخواه که با هدف تداوم پیروزی‌های پیکان شاگردان خود را مقابل بعثت کرمانشاه به زمین فرستاد با وجود بازی سراسر هجومی نتوانست به آنچه مدنظرش بود برسد.

دو تیم در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم رفتند و از همان شروع بازی این تیم پیکان بود که نبض بازی را در اختیار گرفت و برای رسیدن به گل عطش زیادی داشت اما هر چه زد به در بسته خورد تا نیمه اول با تساوی به پایان برسد. نیمه دوم هم تقریبا به همین منوال سپری شد و شاگردان روانخواه فرصت‌های متعدد زیادی روی دروازه بعثت ایجاد کردند اما کم دقتی و بدشانسی اجازه نداد توپی از تور دروازه مهمان عبور کند.

در حالی که بازی رو به اتمام بود، در دقیقه 90 بازیکنان بعثت روی یک ضدحمله خلق موقعیت کردند. امین اسدی پا به توپ بود و احمد الجبوری را نیز همراه خود داشت. اسدی با پاس عرضی توپ را از تنها مدافع پیکان عبور داد تا الجبوری در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و این بازیکن هم با یک ضربه بغل پا تنها گل بازی را به ثمر رساند.

2095955

با این برد غیرمنتظره تیم پیکان 13 امتیازی باقی ماند و امتیاز بعثت کرمانشاه نیز به همین عدد رسید تا حالا جمع بالای جدولی‌ها شلوغ‌تر و حساس‌تر از قبل شود.

دیدگاه‌ها