کد خبر : 2077399 | 26 مهر 1403 ساعت 05:58 | 623 بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: اگر دست من بود، لیگ‌ها ۱۶ تیمی می‌شدند!

جرارد پیکه اعتقاد دارد که با توجه به شلوغی تقویم مسابقات، بهتر است تعداد تیم‌های حاضر در لیگ‌های داخلی به ۱۶ تیم کاهش پیدا کند.

پیکه: اگر دست من بود، لیگ‌ها ۱۶ تیمی می‌شدند!

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه، مدافع سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا نیز نسبت به تقویم فشرده مسابقات در فصل جاری معترض شد و از ایده اعتصاب بازیکنان حمایت کرد.

پیکه در این مورد گفت: "هر سه روز یک بار شاهد برگزاری مسابقات باشگاهی و ملی هستیم و این یعنی احتمال مصدومیت بازیکنان به شدت افزایش پیدا می‌کند. تمام دلخوشی فوتبالیست‌ها به استراحت بیشتر در فصل تابستان بود اما حالا باید بلافاصله بعد از اتمام مسابقات، در جام جهانی باشگاه‌ها نیز به میدان بروند و این موضوع واقعا دردناک است."

2080260

از پیکه پرسیده شد که اگر مسئول برگزاری مسابقات بود چه راهکاری برای برطرف کردن این مشکل پیدا می‌کرد که او پاسخ داد: "اگر تصمیم گیرنده بودم، تعداد تیم‌های حاضر در لیگ‌های داخلی را به ۱۶ تیم کاهش می‌دادم. همین مورد باعث کم شدن تعداد بازی‌های فصل می‌شود و تاثیر زیادی بر خلوت شدن تقویم مسابقات می‌گذارد.

واقعا دوست دارم یک روز به یوفا بروم و از مسئولان درمورد دلیل برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های اروپا سوال کنم. بعد از آن هم باید فیفا پرسید که هدف از برگزاری جام باشگاه‌های جهان با فرمت جدید و ۳۲ تیمی چیست؟"

دیدگاه‌ها