کد خبر : 2077397 | 25 مهر 1403 ساعت 22:52 | 11.5K بازدید | 28 دیدگاه

کاراگر علیه توخل: او نباید مربی انگلیس می‌شد!

جیمی کاراگر معتقد است انتخاب توماس توخل به‌عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس تصمیم اشتباهی است.

کاراگر علیه توخل: او نباید مربی انگلیس می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق لیورپول که ۳۸ بازی ملی برای تیم ملی انگلیس انجام داده است، فکر می‌کند چالش کسب جام‌ها با استعدادهای داخلی چیزی است که فوتبال ملی را خاص می‌کند.

انتصاب توخل به عنوان سرمربی تیم ملی انگلیس با قراردادی ۱۸ ماهه روز سه‌شنبه رسمی شد. با این حال استخدام یک مربی آلمانی از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس یک حرکت بحث‌برانگیز بوده است.

کاراگر به اسکای اسپورتس گفت: «احساس من این است که کل هدف فوتبال ملی، به‌ویژه با کشورهای بزرگی که برای قهرمانی در تورنمنت‌ها رقابت می‌کنند، این است که بهترین‌های شما در مقابل بهترین‌های آنها قرار بگیرند. فوتبال باشگاهی متفاوت است و ما آن را دوست داریم، ملیت‌های مختلف، مربیان مختلف در لیگ برتر یا در سطح لیگ قهرمانان.

2095934

اما چیزی که فوتبال ملی را از بازی باشگاهی متمایز می‌کند این است که اعضای تیم ملی از همان کشور شما هستند. وقتی به انگلیس فکر می‌کنم، احساس درستی به من نمی‌دهد که ما یک مربی خارجی داشته باشیم.

این موضوع فقط درباره انگلیس نیست. من فکر نمی‌کنم ایتالیا باید یک مربی ایتالیایی داشته باشد، پرتغال در حال حاضر روبرتو مارتینز را دارد که من آن را عجیب می‌دانم.
توخل یک مربی عالی است اما به نظرم مربی‌مان باید انگلیسی باشد.»

دیدگاه‌ها