کد خبر : 2077390 | 25 مهر 1403 ساعت 22:16 | 5.7K بازدید | 17 دیدگاه

خیال راحت فلیک: مصدومیت لوا جدی نیست!

مصدومیت رابرت لواندوفسکی جدی نیست و او برای بازی مقابل سویا مشکلی ندارد.

خیال راحت فلیک: مصدومیت لوا جدی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، رابرت لواندوفسکی بار دیگر قلب هواداران بارسلونا را به تپش انداخت. و نه تنها به خاطر اظهارات مربی‌اش که گفته بود او به دلیل مصدومیت در برابر کرواسی نیمکت‌نشین بوده است، بلکه به این دلیل که وقتی در نیمه دوم وارد زمین شد، به دلیل برخورد با دروازه‌بان به شکل نگران‌کننده‌ای مصدوم شد.

نشانه‌های درد مهاجم در زمین و لنگیدن آشکارش در پایان بازی، بدترین پیش‌بینی‌ها را به همراه داشت، آن هم با وجود اینکه لواندوفسکی سعی کرد هواداران را آرام کند و گفت: «پایم خوب است.» با این حال، در باشگاه بارسلونا همه چیز به خوبی پیش نمی‌رفت. تا اینکه لحظاتی پیش تأیید شد که لوا مشکلی ندارد.

2095919

این مهاجم دارای یک کبودی شدید در ساق پای راستش است که انتظار می‌رود در عرض ۲۴ تا ۴۸ ساعت بهبود یابد، بنابراین حضور او در بازی روز یکشنبه مقابل سویا در مونتخوئیک به خطر نمی‌افتد. در واقع، امروز هیچ نشانه‌ای از لنگیدن وجود نداشت و او کاملاً عادی راه می‌رفت.

بدون شک، این خبر برای فلیک نیز خوشحال کننده است، زیرا او می‌تواند روی بهترین گلزن خود حساب کند. او در یازده بازی دوازده گل به ثمر رسانده است. هنوز مشخص نیست که آیا لامین یامال نیز در دسترس خواهد بود یا خیر، زیرا او به دلیل مصدومیت عضلانی در همسترینگ پای چپ خود مجبور به ترک اردوی اسپانیا شد.

دیدگاه‌ها