کد خبر : 2077382 | 26 مهر 1403 ساعت 04:45 | 21.2K بازدید | 16 دیدگاه

پرز رضایت داد: تصمیم بزرگ رئال برای نیم‌فصل

رئال مادرید بالاخره تصمیم گرفته در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه فعال باشد و حداقل یک مدافع وسط جذب کند.

پرز رضایت داد: تصمیم بزرگ رئال برای نیم‌فصل

به گزارش "ورزش سه"، با وجود تردیدهای قبلی، رئال مادرید اکنون مشتاق است در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فعال باشد. آخرین خرید آنها در پنجره میانی فصل در ژانویه ۲۰۱۹ بود، زمانی که براهیم دیاز از منچسترسیتی به تیم پیوست. این تصمیم در جلسات اخیر بین هیئت مدیره و کارلو آنچلوتی که از ژانویه گذشته خواستار اضافه شدن بازیکن به تیمش بوده، گرفته شده است. ابتدا فلورنتینو پرز مخالف خرید در ژانویه بود اما حالا نظر او تغییر کرده است.

مصدومیت رباط صلیبی دنی کارواخال و تأخیر در بهبودی دیوید آلابا از مصدومیت او در تغییر دیدگاه‌ها نقش داشته است. انتظار می‌رود کارواخال تا فصل آینده به دلیل مصدومیتی که اوایل این ماه متحمل شد، دور از میادین باشد.

نشریات اسپانیایی مدعی شده‌اند که آلابا ممکن است به بازنشستگی فکر کند، چیزی که توسط منابع نزدیک به بازیکن تکذیب شده است. منابع دیگر در اطراف مادرید می‌گویند پیشرفت در بهبودی او کندتر از حد انتظار بوده است، که منجر به تردیدهایی درباره زمان بازگشت او به تمرینات تیم اصلی شده است.

2095904

یکی از گزینه‌های مورد بررسی برای خرید دفاع وسط در ژانویه، آیمریک لاپورت، مدافع سابق منچسترسیتی، است که تا سال ۲۰۲۶ با باشگاه سعودی النصر قرارداد دارد. او اکنون ۳۰ ساله است و همچنان بازیکن ثابت تیم ملی اسپانیا است و نقش مهمی در موفقیت آنها در مسابقات یورو ۲۰۲۴ در تابستان داشت. با این حال، هنوز هیچ حرکتی برای جذب او انجام نشده است.

بازیکنان دیگری که زیر نظر رئال هستند شامل ویتور ریس ۱۸ ساله از پالمیراس، که همچنین مورد توجه آرسنال قرار گرفته است، و کاستلو لوکبا ۲۱ ساله از آر بی لایپزیش و تیم ملی فرانسه هستند.

برای نقل و انتقالات تابستانی نیز رئال مادرید ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول را به عنوان هدف اصلی خود قرار داده است. این باشگاه اسپانیایی همچنین گزینه‌های دیگر برای پست دفاع راست را در نظر دارد، از جمله پدرو پورو، بازیکن ۲۵ ساله تیم ملی اسپانیا از تاتنهام، جرمی فریمپونگ ۲۳ ساله از بایر لورکوزن و تیم ملی هلند، و خوانلو ۲۱ ساله از سویا و تیم ملی جوانان اسپانیا.

دیدگاه‌ها