کد خبر : 2077380 | 25 مهر 1403 ساعت 21:31 | 10.7K بازدید | 12 دیدگاه

مصدومیت بازیکنان یونایتد را ورشکسته می‌کند!

منچستریونایتد در صدر بیشترین ضرر مالی از جهت مصدومیت بازیکنانش در طول فصل ۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

مصدومیت بازیکنان یونایتد را ورشکسته می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، کسب رتبه هشتم در پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ منجر به ثبت ضعیف‌ترین جایگاه منچستریونایتد در تاریخ لیگ برتر شد. نتایجی که اریک تن هاخ، سرمربی هلندی منچستریونایتد یکی از دلایل آن را مصدومیت پی در پی بازیکنانش می‌دانست.

جالب آنکه براساس داده‌های شاخص آسیب‌دیدگی فوتبال مردان اروپا کت توسط گروه بیمه بین‌المللی هودن منتشر شده است، ضرر مالی منچستریونایتد به دلیل مصدومیت بازیکنانش رقمی نزدیک به ۸۱ میلیون پوند (۵۲ میلیون دلار) برآورد شده است.

این هزینه‌ها با ضرب حقوق پایه روزانه بازیکنان آسیب دیده در تعداد روزهایی که به دلیل مصدومیت در ترکیب تیم نبودند محاسبه شده است.

گزارشی که اعلام کرد منچستریونایتد در طول فصل گذشته ۷۵ مورد مصدومیت داشته است. بعد از آن منچستریونایتد، چلسی بالاترین ضرر را به علت مصدومیت بازیکنانش با ۳۰ میلیون پوند ثبت کرد و منچسترسیتی با ۲۸ میلیون پوند در جایگاه سوم قرار گفت.

جالب آنکه طبق این گزارش، لیگ‌ برتر انگلیس به تنهایی ۴۴ درصد از هزینه‌های مصدومیت بازیکنان در بین پنج لیگ معتبر اروپایی را به خود اختصاص داده است. هزینه مصدومیت بازیکنان در لیگ برتر انگلیس ۲۶۵ میلیون پوند از مجموع ۶۱۰ میلیون پوند ضرر کلی پنج لیگ معتبر از مصدومیت بازیکنان برآورد شده است.

در همین راستا، جیمز باروز، رئيس شرکت هودن گفت: " باافزایش تعداد مسابقات و گسترش تعداد بازی‌های باشگاهی و ملی، بدون شک شاهد غیبت بیشتر بازیکنان از میادین در فصل جاری خواهیم بود."

دیدگاه‌ها