کد خبر : 2077378 | 25 مهر 1403 ساعت 21:12 | 18.7K بازدید | 19 دیدگاه

دربی 55 در پس زمینه مصاحبه‌های جنجالی؛

فکری و سامره: یک قاب با دو سوژه! (عکس)

محمود فکری از روی سکوها نظاره‌گر مصاف شاگردانش برابر مس در دربی کرمان بود.

فکری و سامره: یک قاب با دو سوژه! (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول در چارچوب هفته هفتم از ساعاتی پیش در شهرهای مختلف کشور آغاز شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال مس شهر بابک در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف مس کرمان رفت.

شاگردان محمود فکری که با ۱۳ امتیاز یکی از بالانشینان جدول رده‌بندی مسابقات به حساب می‌آیند، در این مسابقه به دنبال کسب حداقل امتیاز در خانه حریف بودند و با وجود اینکه در ۲۰ دقیقه پایانی به شدت تحت فشار حملات حریف قرار داشتند، به هر ترتیب موفق شدند یک امتیاز کسب کنند و به شهربابک برگردند.

یکی از نکات ویژه این مسابقه حضور محمود فکری سرمربی تیم فوتبال شهر بابک روی سکوها بود که صبح روز چهارشنبه به صورت رسمی رای صادره درباره او پس از مصاحبه‌ای جنجالی که نقل محافل فوتبالی و حتی ورزشی و غیر فوتبالی‌ها شد، صادر گردید. او 4 ماه محروم شد و باید جریمه‌ای 500 میلیون تومانی بپردازد که البته به کمیته استیناف اعتراض می‌کند تا این رای را کاهش بدهد.

فکری در کنار علی سامره که او هم به دلیل مصاحبه علیه داوری با محرومیت مواجه بود از روی سکوها دربی کرمان را نظاره کردند و دو بازیکن سابق استقلال هر کدام به یک امتیاز پس از این مسابقه دست یافتند. 

2095885

جالب اینکه امروز سالگرد دربی 55 هم به شمار می‌رود که علی سامره و محمود فکری موفق شدند دو گل استقلال را در جریان پیروزی دو بر یک مقابل پرسپولیس با رهبری وینکو بگوویچ که ستاره‌های بزرگی نظیر دایی را در اختیار داشت به ثمر برسانند و امروز 21 سال پس از آن مسابقه بار دیگر همدیگر را دیدند و شاید مابین صحبت‌هایشان گریزی هم به آن مسابقه زده باشند که حال استقلال خوب بود ولی پرسپولیس شرایط خوبی را دنبال نمی‌کرد.

دیدگاه‌ها