کد خبر : 2077376 | 25 مهر 1403 ساعت 21:04 | 8.2K بازدید | 4 دیدگاه

لهستان زیلنسکی را مصدوم کرد و تحویل اینزاگی داد!

پیوتر زیلنسکی در جریان بازی لهستان و کرواسی در لیگ ملت‌های اروپا دچار مصدومیت شده و احتمالا در بازی اینتر مقابل رم غایب خواهد بود‌.

لهستان زیلنسکی را مصدوم کرد و تحویل اینزاگی داد!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار پرگل تیم‌های ملی لهستان و کرواسی از هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا که با تساوی ۳-۳ به پایان رسید، پیوتر زیلنسکی،‌ هافبک این روزها آماده اینتر در نیمه دوم به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پای راست از زمین خارج شد تا هواداران اینتر نگران وضعیت این بازیکن شوند.

زیلسنکی در بازی مقابل کرواسی در شبی که بازوبند کاپیتانی تیمش در غیاب رابرت لواندوفسکی را بر بازو بسته بود، زننده گل اول لهستان نیز بود اما در دقیقه ۷۴ بازی بعد از احساس درد از ناحیه ران پای راست، با توصیه پزشکان تیمش از زمین خارج شد.

در همین راستا، رسانه فوتبال ایتالیا گزارش داد که قرار است هرچه زودتر آزمایشات پزشکی لازم از پای مصدوم زیلنسکی به عمل آید اما به احتمال حضور این بازیکن در بازی هفته هفتم اینتر مقابل رم در سری آ چندان بالا نیست.

زیلنسکی بعد از دوران درخشان حضورش در ناپولی، تابستان امسال به اینتر پیوست. او تا اینجای فصل در چهار بازی به میدان رفته و البته هنوز موفق به ثبت گل یا پاس گل با پیراهن نراتزوری نشده است.

دیدگاه‌ها