کد خبر : 2077374 | 26 مهر 1403 ساعت 04:32 | 4.2K بازدید | 5 دیدگاه

نیکولو بارلا:

باخت در فینال لیگ قهرمانان تابستانم را خراب کرد!

نیکولو بارلا، هافبک میانی اینتر، می‌گوید با وجود گذشت دو سال از شکست در فینال ليگ قهرمانان ۲۰۲۳ اما هنوز موفق به فراموش کردن آن نشده است.

باخت در فینال لیگ قهرمانان تابستانم را خراب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود گذشت نزدیک به دوسال از فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ و شکست اینتر مقابل منچسترسیتی، نیکولو بارلا می‌گوید هنوز نتوانسته آن شکست تلخ را فراموش کند و از ناراحتی شدید خود بعد از آن باخت می‌گوید.

بارلا در گفت‌وگو با "فوتبال ایتالیا" در مورد عناوینی که کسب کرده و البته همه جام‌هایی که از دست داده است گفت: "من شکست‌های تلخی را در دوران فوتبالم پشت سر گذاشته‌ام. در فینال یورو زیر ۱۹ سال باختیم و نایب قهرمان شدیم. جام جهانی جوانان را به‌خاطر مصدومیت از دست دادم. با کالیاری و کومو تجربه سقوط به دسته پایین‌تر را داشتم. در فینال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا همراه با اینتر شکست خوردم. بنابراین به خوبی معنی باخت را درک می‌کنم.

البته که عناوین زیادی را همچون اسکودتو، جام حذفی، سوپرجام و همچنین یورو ۲۰۲۰ را نیز در کارنامه دارم. اما توصیح دادن حس خوب بعد از کسر قهرمانی خیلی ساده‌تر از آن است که بخواهید تلخی شکست را توصيف کنید.

2031276

به عنوان مثال آن شکست لعنتی در فینال ليگ قهرمانان اروپا که تمام تابستانم را خراب کرد. با خودتان فکر می‌کنید آیا دوباره فرصت حضور در فینال را به‌دست می‌آورید که جبران کنید؟ یا اینکه دوباره فصلی به مانند امسال خواهم داشت؟ از این دست سوال‌ها خیلی در ذهنتان مرور می‌شود. با وجود گذشت این همه مدت هنوز نتوانستم آن شکست مقابل منچسترسیتی را فراموش کنم.

البته که باید این را بگویم که شکست باعث ایجاد انگیزه زیادی هم می‌شود. اینکه با خود می‌گویید باید تلاشم را دوچندان کنم تا به عنوان مثال دوباره به فینال لیگ قهرمانان برسیم. البته که شاید ذهن خیلی از بازیکنان اینگونه کار نکند."

دیدگاه‌ها