کد خبر : 2077373 | 25 مهر 1403 ساعت 20:47 | 29.6K بازدید | 51 دیدگاه

ذوبی‌ها از تهران امتیاز می‌خواهند

ربیعی برای استقلال تغییر ژست داد! (عکس)

سبزپوشان اصفهانی این روزها تمرینات خود را در زمین ملت برای جدال با استقلال ادامه می‌دهند و بازیکنان این تیم، دستورات تاکتیکی را زیر نظر محمد ربیعی مرور می‌کنند.

ربیعی برای استقلال تغییر ژست داد! (عکس)

به گزارش “ورزش سه” یکی از مسابقات حساس این هفته از لیگ برتر در تهران و به میزبانی استقلال برگزار می‌شود و شاگردان سهراب بختیاری‌زا‌ده رو در روی ذوب‌آهن قرار می‌گیرند.

به همین دلیل، محمد ربیعی، سرمربی ذوب‌آهن با درنظر گرفتن تمرینات متنوع تاکتیکی به دنبال کسب امتیاز از استادیوم شهر قدس است. وی در روزهای گذشته تاکتیک مورد نظرش برای جدال با استقلال را در تمرینات با جدیت خاص خود به بازیکنان دیکته کرد و به طور دقیق به تماشای آنها نشست تا به بهترین نحو ممکن اجرا شوند.

حالا اما بخش رسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن اقدام به مخابره عکسی از محمد ربیعی کرده که با ژستی جالب توجه روی زمین نشسته و روی تمرینات شاگردانش نظارت دارد. به نظر می‌رسد که او از روند تمرینات شاگردانش رضایت لازم را به دست آورده و به همین دلیل لبخندی از این بابت روی صورت او نقش بسته است.

2095873
2095874

ذوبی‌ها تا به اینجای فصل موفق به شکست تراکتور در تبریز شده و هم‌چنین از جدال با سپاهان و پرسپولیس تک امتیاز ارزشمند کسب کرده‌اند و حالا نیز به دنبال امتیاز از چهارمین مدعی لیگ برتر هستند.

دیدگاه‌ها