کد خبر : 2077371 | 25 مهر 1403 ساعت 20:40 | 242 بازدید | 1 دیدگاه

صنعت نفت 2 - مس سونگون 2

لیگ یک/ تبریزی‌ها صدر را جابجا کردند!

صنعت نفت در حالی که با دو گل از مس سونگون پیش بود، نتوانست پیروزی خود را حفظ کند.

لیگ یک/ تبریزی‌ها صدر را جابجا کردند!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی هفته هفتم لیگ آزادگان تیم مس سونگون در استادیوم تختی آبادان میهمان صنعت نفت بود و توانست کار بزرگی را در استادیوم خانگی تیم آبادانی انجام دهد و یک امتیاز ارزشمند را از تیم مدعی صنعت نفت بیرون بکشد.

در شروع بازی تیم صنعت نفت با ضربه حسین شنانی در دقیقه 10 به گل رسید. این در حالی است که سونگون پیش از گل صنعت نفت دو موقعیت داشت اما هیچ یک تبدیل به گل نشد تا صنعت نفت از این غفلت بهترین استفاده را ببرد. صنعت نفت در ادامه نیمه دوم یک گل دیگر هم زد اما این پایان کار نبود.

واپسین لحظات نیمه نخست یک صحنه مشکوک رخ داد که با جراحت شدید مهاجم مس سونگون همراه شد. داور در ابتدا این صحنه را پنالتی اعلام نکرد اما بعد از مشورت با کمک خود نقطه پنالتی در محوطه جریمه را نشان داد. این تصمیم با اعتراض شدید فراز کمالوند و اعضای کادرفنی صنعت نفت همراه شد و آنها حتی برای اعتراض وارد زمین شدند اما داور تصمیمش را گرفته بود. خشم شدید کمالوند سبب شد تا او حتی تیمش را بیرون بکشد و حاضر به ادامه بازی نشود که البته لحظاتی بعد با کم شدن عصبانیت، او تیمش را به زمین برگرداند.

سرانجام باقرپسند این پنالتی را از دست داد تا سونگون فرصت طلایی را هدر داده بود. البته در این بازی پرماجرا تنها یک دقیقه بعد از این پنالتی، سونگون توانست یکی از گل‌ها را جبران کند.

در نیمه دوم صنعت نفت برای زدن گل سوم تلاش میکرد اما در کمال شگفتی سونگونی‌ها با ضربه مهدی نجفی در دقیقه 81 توانستند به گل برسند و با حفظ نتیجه، صنعت نفت را در خانه متوقف کنند.

با این نتیجه صنعت نفت شانس صعود به صدر جدول را از دست داد و با تفاضل گل کمتر نسبت به آریو اسلامشهر و مس شهر بابک در رتبه سوم جای گرفت.

دیدگاه‌ها