کد خبر : 2077368 | 25 مهر 1403 ساعت 20:19 | 21.8K بازدید | 28 دیدگاه

دستور رئیس آکادمی به حضور بازیکنان در محل تمرین

ضیایی مقابل خسرو: ادامه اختلافات در امید استقلال

برخلاف ادعای اولیه رئیس آکادمی استقلال، به نظر می‌رسد که مشکلات به وجود آمده میان وی و کادرفنی تیم امید حل نشده است.

ضیایی مقابل خسرو: ادامه اختلافات در امید استقلال

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته موضوع اختلافات در آکادمی استقلال به یکی از خبرهای حاشیه‌ای پیرامون این باشگاه تبدیل شد. پس از شکست امیدهای استقلال برابر پرسپولیس بود که نورمحمد، دستیار خسرو حیدری در تیم امیدهای آبی‌پوشان، به انتقادات شدیدی از مدیریت باشگاه و هلدینگ خلیج فارس پرداخت.

علت اعتراض مربی آبی‌ها، عدم امکانات در تیم امید این باشگاه از جمله مسائل مالی و معضلاتی چون امکاناتی نظیر لباس‌های زمستانی در این تیم بود. همین مصاحبه باعث شد تا مدیران استقلال دستور اخراج دستیار خسرو حیدری را صادر کنند اما او در بازی چند روز پیش برابر عقاب، در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه حاضر شده بود و از روی سکوها، نظاره‌گر این بازی بود.

حضور نورمحمد باعث شد تا محمدحسین ضیایی با انتقال دستوراتش به فرهاد موافق، سرپرست امیدهای استقلال، خبر اخراج خسرو حیدری را به وی اطلاع دهد. هر چند که ضیایی پس از ساعاتی این موضوع را رد و اعلام کرد حیدری هنوز اخراج نشده و قرار است جلسه‌ای در این خصوص برگزار شود.

2088852

پس از برگزاری جلسه‌ای میان حیدری، سمیعی و ضیایی، تصمیم بر این شد تا خسرو یک بار دیگر به سمت خود در تیم امیدها بازگردد اما اکنون اخبار جدیدی از تیم امید استقلال به گوش می‌رسد که نشان دهنده عمیق بودن اختلافات میان طرفین است.

بلافاصله پس از اخراج حیدری، ضیایی در تماسی که با بازیکنان داشته، از آنها خواسته که در محل تمرینات تیم حضور پیدا کنند. این تصمیم در شرایطی صادر شد که با توجه به تعطیلات نیم فصل، تمرینات امید استقلال تعطیل شده بود. هر چند که بازیکنان نیز در محل تمرین حاضر نشدند.

2094396

پس از آن، جلسه‌ای میان حیدری و مدیران برگزار و اعلام شد که مشکلات میان طرفین حل شده اما اکنون یک بار دیگر ضیایی به عنوان رئیس آکادمی استقلال از بازیکنان تیم امید خواسته است تا فردا در محل تمرین تیم حضور پیدا کنند.

این در شرایطی است که طبق برنامه اعلام شده از سوی کادرفنی تیم امید، قرار بود تمرینات تیم از چند روز دیگر آغاز شود ولی دستور ضیایی نشان دهنده پابرجا بودن مشکلات است و دخالت‌های رئیس آکادمی در امور فنی تیم امید ادامه دارد و باید دید که بالاخره چه اتفاقی برای تیم امید استقلال رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها