کد خبر : 2077361 | 25 مهر 1403 ساعت 19:54 | 35.5K بازدید | 29 دیدگاه

شوخی لوکا تونی با گواردیولا: فوتبال را نابود کردی!

لوکا تونی، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا به شوخی خطاب به پپ گواردیولا معترض شد و معتقد است استفاده از شماره ۹ کاذب توسط او منجر به نابودی فوتبال شد.

شوخی لوکا تونی با گواردیولا: فوتبال را نابود کردی!

به گزارش "ورزش سه"، لوکا تونی، پپ گواردیولا و روبرتو باجو، به بهانه رفاقتی که از دوران خوششان در تیم برشا کنار یکدیگر داشتند، شب گذشته در یک رستوران در لبماردی ایتالیا دورهم جمع شدند.

در همین راستا، لوکا تونی ویدئویی از این مهمانی سه نفره در صفحه رسمی اینستاگرامی خود منتشر کرد که در آن به شکل دوستانه نسبت به یکی از تصمیمات تاکتیکی گواردیولا معترض است.

2095853

تونی با خنده خطاب به گواردیولا می‌گوید: "پپ، تو فوتبال را نابود کردی. وقتی لیونل مسی را در بارسلونا به عنوان شماره ۹ کاذب بازی دادی، باعث آن شدی که من سه چهار سال دنبال تیم بگردم. چرا که دیگر هیچ تیمی به عنوان مهاجم مرکزی با خصوصیات من نبود. جدی آیا تابه‌حال علاقمند به استـفاده از یک مهاجم مرکزی کلاسیک بودی؟ "

گواردیولا در واکنش به صحبت‌های تونی با خنده پاسخ داد: "من همین حالا هم یک مهاجم مرکزی در ترکیب تیمم دارم. ارلنیگ هالند، با ۶۰ گل، با همین بازیکن سه گانه گرفتیم. بنابرین مهاجمان مرکزی باید خیلی خوب باشند. فهمیدی؟!"

تونی هم بلافاصله پاسخ می‌دهد: "قبول اما واقعا بازی دادن به شماره ۹ کاذب را متوقف کن. مهاجمان مرکزی بزرگ خیلی بهتر هستند."

دیدگاه‌ها