کد خبر : 2077359 | 25 مهر 1403 ساعت 19:46 | 10K بازدید | 6 دیدگاه

باخت ما فقط یک دلیل داشت: داور!

سرمربی تیم شهداب یزد گفت: داور بازی دیدار تیم شهداب با شهرداری ارومیه اشتباهات عجیبی داشت.

باخت ما فقط یک دلیل داشت: داور!

به گزارش "ورزش سه"، رحمان محمدی‌راد پس از دیدار با تیم شهرداری ارومیه در هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران، گفت: در ست اول پنج امتیاز از تیم شهرداری ارومیه جلو بودیم داور در همان ست پنج اشتباه داشت که به نظرم کمیته داوران باید فیلم این بازی را مجدد بازنگری و بررسی کند.

وی با بیان اینکه در چیدمان داوری هیچ کارشناسی‌ای صورت نگرفته بود، ادامه داد: داور در ست اول به تیم مقابل ما کمک کرد که به بازی برگردد، اشتباهات بسیار عجیبی داشتند و قابل قبول نبود و این اشتباهات ترکیب تیم ما را به هم ریخت، ما برای رقابت و بازی والیبال به اینجا آمدیم با این شرایط اصلا نمی‌توانیم که برنده باشیم.

سرمربی تیم شهداب یزد ادامه داد: اگر در بازی امروز ویدئو چک بود خیلی از مسائل حل و بسیاری از اشتباهات درست می‌شد، اشتباهات داوری در عین اینکه آرامش را به تیم حریف ما داد و باعث شد بازی بهتری داشته باشند، روحیه بازیکنان تیم شهداب یزد را به هم ریخت. 

رحمان محمدی‌راد به تجربه همکاری پنج ساله خود در ارومیه اشاره کرد و افزود: شنیدن برخی حرف‌ها دور از انتظار بود، این شهر قدمت دارد و به پایتخت والیبال معروف است برای اینکه نمک این شهر را خوردم نمی‌خواهم نمکدان بشکنم ولی احترام‌ها را باید نگه داریم.

دیدگاه‌ها