کد خبر : 2077356 | 25 مهر 1403 ساعت 19:39 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

این شما و این سورپرایز جدید والیبال‌ ایران

تیم مهرگان نور در آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر مردان موفق به شکست سه بر دو گیتی‌پسند شد تا دو امتیاز ارزشمند به دست آورد.

این شما و این سورپرایز جدید والیبال‌ ایران

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم دور رفت سی‌‎وهشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه ۲۵ مهر) با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای ارومیه، سیرجان، اصفهان، اردکان، گرگان و تهران پیگیری ‌شد.

دیدار شهر اصفهان به دلیل نزدیک بودن جایگاه‌ تیم‌ها حساسیت بیشتری نسبت به دیگر مسابقات این هفته داشت، جایی که تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مهرگان نور که با چهار امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم جدول قرار داشتند، در سالن شهدای مخابرات اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان سعید عقیلی در این مسابقه به دنبال سومین برد متوالی خود بودند اما تیم مهرگان نور که نخستین لیگ برتر خود را تجربه می‌کند، در این مسابقه سه بر دو به پیروزی رسید و جایگاه بهتر جدول را از آن خود کرد.

تیم مهرگان در ست‌‌های سوم و چهارم ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب میزبان شد اما در ست‌های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۳ به پیروزی رسید تا دومین برد خود را جشن بگیرد.

هومن باقری، امیرحسین خانی، امیرحسین ساداتی، موسی سخاوی، علیرضا صفایی و هادی شورکابی بازیکنان تیم گیتی‌پسند در ابتدای این مسابقه بودند.

مهرگان نور نیز این دیدار را با ترکیب امیر پژومان، احد رضایی، امین نجفی، احسان دانش دوست، یوسف کاظمی و مصطفی حیدری شروع کرد.

محمد ابراهیم‌زاده و علی یاوری نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی و داوری این مسابقه بودند که ۵۰۰ تماشاگر داشت. ابراهیم فیروزی و محمدمهدی موسوی نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند که به مدت دو ساعت و ۳۷ دقیقه طول کشید.

تیم مهرگان نور هفته چهارم لیگ برتر مردان (یکشنبه ۲۹ مهرماه) در بازی خانگی میزبان پاس گرگان است و گیتی‌پسند اصفهان در یزد به مصاف شهداب خواهد رفت.

دیدگاه‌ها