کد خبر : 2077351 | 25 مهر 1403 ساعت 19:24 | 24.1K بازدید | 18 دیدگاه

بازی پرحاشیه در آبادان

فراز عصبانی شد و تیمش را بیرون کشید!

دیدار تیم‌های صنعت نفت و مس سونگون با اتفاقات عجیبی همراه بوده است.

فراز عصبانی شد و تیمش را بیرون کشید!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های صنعت نفت و مس سونگون در حالی با برتری 2-1 تیم میزبان دنبال می‌شود که این بازی با حواشی عجیب و غریبی همراه بوده است. ابتدای این بازی با اعلام یک پنالتی به سود صنعت نفت در ثانیه 25 مسابقه همراه شد که اعتراض شدید محمد نصرتی و نیمکت‌نشینان مس سونگون را به دنبال داشت. با این حال داور از تصمیم خود صرف‌نظر نکرد و موقعیت پنالتی را به صنعت نفت آبادان داد.

اما این تنها حاشیه بازی نبود. در آخرین دقایق نیمه اول، یک صحنه مشکوک به پنالتی داخل محوطه جریمه صنعت نفت رخ داد که با جراحت شدید سعید باقرپسند، مهاجم مس سونگون همراه شد. داور در ابتدا این صحنه را پنالتی اعلام نکرد اما بعد از مشورت با کمک خود نقطه پنالتی در محوطه جریمه را نشان داد.

این تصمیم با اعتراض شدید فراز کمالوند و اعضای کادر فنی صنعت نفت همراه شد و آنها حتی برای اعتراض وارد زمین شدند اما داور تصمیمش را گرفته بود. خشم شدید کمالوند سبب شد تا او حتی تیمش را بیرون بکشد و حاضر به ادامه بازی نشود که البته لحظاتی بعد با کم شدن عصبانیت، او تیمش را به زمین برگرداند.

در نهایت به شکلی عجیب باقرپسند این پنالتی را از دست داد تا سونگون فرصت طلایی را هدر داده بود. البته در این بازی پرماجرا تنها یک دقیقه بعد از این پنالتی، سونگون توانست یکی از گل‌ها را جبران کند.

دیدگاه‌ها