کد خبر : 2077333 | 25 مهر 1403 ساعت 18:22 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

یک‌ خط تیره دیگر والیبال ایران از بین رفت

صنعتگران امید در هفته سوم لیگ برتر والیبال مردان ۱۴۰۳ با شکست چادرملو اردکان به دومین برد خود دست یافت.

یک‌ خط تیره دیگر والیبال ایران از بین رفت

به گزارش "ورزش سه"، در شانزدهمین دیدار لیگ برتر مردان امسال تیم چادرملو در سالن شهید سلیمانی اردکان میزبان صنعتگران امید بود و سه بر صفر مغلوب حریف شد.

علیرضا طلوع‌کیان در تیم چادرملو اردکان این دیدار را با ترکیب علیرضا شاه‌علی، عمران کوک جیلی، امیرحسین توخته، مهران فیض امام‌دوست، محمدرضا رحمانی حمزه کلایی، مصطفی نجفی و ناصر رحیمی پناه (لیبرو) آغاز کرد.

غلامرضا مومنی مقدم هم در این مسابقه از ترکیب سعید جواهری، بهنام حاجی‌پور، علیرضا بهبودی، طه بهبودنیا، آرمین رنجبر، علی زارع و رضا اصلانی (لیبرو) در تیم صنعتگران امید استفاده کرد.

در این دیدار صنعتگران امید در سه ست متوالی و با امتیازات ۲۵ بر ۲۲ ، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ چادرملو (میزبان) را مغلوب خود کرد تا به دومین پیروزی خود دست یابد. با کسب این پیروزی صنعتگران با دو برد و پنج امتیاز فعلا راهی جایگاه سوم جدول خواهد شد تا پایان دیدارهای این هفته رده نهایی تیم‌ها را مشخص کند.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان اولین باخت خود را تجربه کردند و با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول قرار داشتند و احتمالا باید در انتظار تغییراتی در جایگاه خود در جدول رده‌بندی باشند.

خلیل یگانه مجد و مسعود قاری به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی و داوری در این مسابقه که ۱۲۰۰ تماشاگر داشت، حضور داشتند. میثم پارسه داور اول، بهزاد جهانگیری داور دوم و کیوان عابدزاده داور ویدئوچک این دیدار یک ساعت و ۴۶ دقیقه‌ای بودند.

دیدگاه‌ها