کد خبر : 2077322 | 25 مهر 1403 ساعت 16:55 | 15.2K بازدید | 9 دیدگاه

درخشش دوباره شماره شش در فیفادی

برای سعید عزت دبی، تهران بود!

سعید عزت‌اللهی در دیدار مقابل قطر نیز جزء بهترین بازیکنان تیم ملی ایران بود.

برای سعید عزت دبی، تهران بود!

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی هافبک دفاعی شماره شش تیم ملی ایران در حالی پای به دیدار مقابل قطر گذاشت که این بازی در استادیوم راشد دبی برگزار می‌شد، ورزشگاه متعلق به استادیوم شباب الاهلی که هر هفته میزبان تمرینات و بازی‌های یاران سعید عزت و البته سردار آزمون است.

عزت‌اللهی بعد از نمایش درخشان برابر ازبکستان و افسوس لحظه آخری روی ضربه سر خطرناکی که تبدیل به گل نشد، این بار وظیفه قطع ارتباط بازیکنان میانی و تهاجمی قطر را داشت و به خصوص در نیمه دوم به خوبی از پس این وظیفه برآمد و جزء بهترین بازیکنان تیم ملی ایران بود.

2095767

هافبک 27 ساله تیم ملی ایران در این بازی هم یک موقعیت خلق کرد و همچنین با 55 لمس توپ، سومین بازیکن فعال ایران در این دیدار بود. او همچنین به جز خط دفاعی، بیشترین تعداد لمس توپ را در بین بازیکنان تیم ملی ایران داشت.

او در این بازی 10 کنش دفاعی هم داشت و 3 بازپس‌گیری هم به ثبت رساند و چهار دوئل زمینی و هوایی را به سود خود خاتمه داد تا به این ترتیب در بخش دفاعی هم اثر خود را به جای گذاشته باشد.

سعید عزت اللهی با 73 بازی ملی پنجمین یار باسابقه کنونی تیم ملی است و شانس این را دارد تا پیش از سی‌سالگی به رکورد صد بازی ملی برسد که آماری فوق العاده برای او محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها