کد خبر : 2077320 | 25 مهر 1403 ساعت 16:51 | 11.6K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره‌های لیگ پشت ترافیک سنگین؛

9 ملی‌پوشی که در فیفادی بازی نکردند! (عکس)

در حالی که 27 بازیکن به اردوی تیم ملی در فیفادی مهرماه دعوت شده بودند، تنها 18 بازیکن از سوی کادر فنی فرصت بازی پیدا کردند.

9 ملی‌پوشی که در فیفادی بازی نکردند! (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیم ملی در مصاف با ازبکستان با ترکیب علیرضا بیرانوند، صالح حردانی، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، سامان قدوس، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، محمد محبی و سردار آزمون به میدان رفت و در بازی دوم علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، امید نورافکن، محمد کریمی، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی، مهدی قایدی، مهدی طارمی و سردار آزمون در ترکیب اصلی قرار گرفتند تا امیر قلعه‌نویی تیمش را با دلایل تاکتیکی و محرومیت و مصدومیت بازیکتان با 3 تغییر راهی میدان کند.

*8 تعویض کادر فنی در تاشکند و دوبی 
ضمن اینکه مهدی قایدی، امید نورافکن، علی قلی‌زاده و شهریار مغانلو در مصاف با ازبکستان 4 تعویضی امیر قلعه‌نویی بودند و در مصاف با قطر نیز کادر فنی تیم ملی 4 تعویض انجام داد تا علیرضا جهانبخش، محمد قربانی، شهریار مغانلو و محمدجواد حسین‌نژاد برای دقایقی شانس بازی پیدا کنند.

2095763

*18 بازیکن فرصت پیدا کردند، 9 بازیکن در انتظار آینده 
همانطور که مشخص است در دو دیدار مقابل ازبکستان و قطر 18 بازیکن توسط امیر قلعه‌نویی به کار گرفته شدند و با این وصف 9 بازیکن پشت درهای بسته ماندند.

*خط دروازه
حسین حسینی و پیام نیازمند دو سنگربان تیم ملی بودند که مطابق انتظار پشت علیرضا بیرانوند ماندند و بازی به آنها نرسید.

2095761

*خط دفاعی
در این پست امین حزباوی، محمد دانشگر، محمدمهدی زارع، آریا یوسفی و ابوالفضل جلالی به اردو فراخوانده شده بودند که سه مدافع میانی پشت نعمتی و خلیل‌زاده ماندند. در پست دفاع راست به شکل عجیبی فرصت به آریا یوسفی نرسید و در پست دفاع چپ هم ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت پس از مصاف با ازبکستان اردوی تیم ملی را ترک کرد.

2095762

*خط میانی و هجومی 
دو بازیکنی که در این پست در اردو حضور داشتند ولی فرصت بازی پیدا نکردند مهدی ترابی و امیرحسین حسین‌زاده هستند که از بازیکنان کلیدی اردوی تراکتور به شمار می‌روند ولی با ترافیک شدیدی که در بخش هجومی تیم ملی وجود دارد، فرصت به آنها نرسید.

2095760

دیدگاه‌ها