کد خبر : 2077319 | 25 مهر 1403 ساعت 16:48 | 4.5K بازدید | 5 دیدگاه

جنجال داوری: خشم امیر غفور و بقیه

دو صحنه فوق العاده مشکوک در ست اول بازی حساس لیگ برتر والیبال ایران اتفاق افتاد.

جنجال داوری: خشم امیر غفور و بقیه

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد در سالن غدیر ارومیه با حضور پر تعداد تماشاچیان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

در ست اول این دیدار‌ در حالی که شهداب یزد چند امتیاز جلو بود، شهرداری ارومیه با تشویق تماشاگران خود به بازی برگشت و برنده این ست شد.

اما دو امتیاز آخر این دیدار بسیار جنجالی شد، جایی که شهدابی‌ها به رای آقای عشق دوست داور دیدار‌ به شدت اعتراض کردند. در حالی که بازی با نتیجه ۲۴ بر ۲۴ مساوی بود، داور ضربه شهروز همایونفر منش را اوت تشخیص داد که باعث اعتراض امیر غفور کاپیتان دوم این تیم شد آنها معتقد بودند توپ در زمین خوابیده است.

اما اعتراض شهدابی‌ها به اینجا ختم نشد و در امتیاز آخر نیز اعتراضات شدت گرفت جایی که امیر غفور اعتقاد داشت توپ به دستان مدافعین ارومیه برخورد کرده، اما محمد عشق دوست داور این دیدار‌، رای به امتیاز به شهرداری ارومیه داد تا این تیم برنده ست اول شود.

پس از این رای، امیر غفور و دیگر بازیکنان به سمت داور هجوم بردند و کار به جایی رسید که رحمان محمدی راد سرمربی شهداب هم به نشانه اعتراض به طرف داور رفت تا در همین ست اول این دیدار جنجالی شود.

به نظر می‌رسد پس از پایان دیدار‌ رحمان محمدی راد سرمربی شهداب یزد به نحوه داوری این دیدار و نبود ویدیو چک اعتراض خواهد کرد.

دیدگاه‌ها