کد خبر : 2077316 | 26 مهر 1403 ساعت 03:19 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

دورتموند در تنگنا: شاهین دست‌خالی به جنگ رئال می‌رود

دورتموند در فاصله یک هفته مانده تا بازی مقابل رئال مادرید حداقل شش بازیکن را به دلیل مصدومیت و دلایل مختلف در اختیار ندارد.

دورتموند در تنگنا: شاهین دست‌خالی به جنگ رئال می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند تنها چند روز قبل از سفر به سانتیاگو برنابئو برای رویارویی با رئال مادرید در دور سوم لیگ قهرمانان اروپا، به دلیل مصدومیت‌ بازیکنانش در شرایط سختی قرار دارد.

همان‌طور که نوری شاهین، مربی آن‌ها، در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار روز جمعه مقابل سنت پائولی تایید کرد، چندین بازیکن کلیدی همچنان در دسترس نیستند.

کریم آدیمی، جیووانی رینا و جولین دورانویل به دلیل آسیب‌دیدگی‌های مختلف عضلانی قادر به بازی نخواهند بود، در حالی که یان کوتو نیز به دلیل آسیب دیدگی در ناحیه ران غایب خواهد بود.

2095752

حضور ماکسیمیلیان بی‌یر (که در اردوی تیم زیر 21 ساله‌های آلمان بیمار شد)، جولیان رایرسون (آنفولانزا) و نیکلاس سوله (درد معده) نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگرچه هر سه بازیکن در حال ریکاوری هستند، اما هنوز مشخص نیست که آیا آن‌ها برای حضور در ترکیب مقابل رئال آماده هستند یا خیر.

با وجود این مشکلات، شاهین خوشبین بود و مطمئن است که این تیم پس از باخت 2-1 مقابل یونیون برلین قبل از فیفادی، می‌تواند مقابل هامبورگ به مسیر پیروزی بازگردد.

این مصدومیت‌های زیاد در زمان حساسی برای دورتموند اتفاق می‌افتد که بدترین شروع در یک فصل رقابتی از سال 2014 را داشته است. با وجود این، شاهین ترجیح می‌دهد آرام باشد: "ما از مسیر خود منحرف نخواهیم شد. فکر نمی‌کردم از سه بازی خارج از خانه فقط یک امتیاز بگیریم. اما نباید پس از شش بازی به مسیر خود شک کنیم. چون این کشنده خواهد بود."

دیدگاه‌ها