کد خبر : 2077301 | 25 مهر 1403 ساعت 15:09 | 17.3K بازدید | 34 دیدگاه

واکنش امباپه به اتهام جنجالی: من هیچ گناهی نکردم!

ماری آلیکس کانو برنارد، وکیل کیلیان امباپه، می‌گوید این بازیکن تاکید می‌کند که در پرونده اتهام به تجاوز هیچ گناهی مرتکب نشده است.

واکنش امباپه به اتهام جنجالی: من هیچ گناهی نکردم!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه وکیل کیلیان امباپه، دیروز بعد از ظهر با برنامه تله فوت مصاحبه کرد، او صبح امروز صبح برای ارائه جزئیات بیشتر به برنامه صبحگاهی BFMTV رفت.

با توجه به تحقیقاتی که در استکهلم برای شکایت یک مورد تجاوز آغاز شد، که به گفته یک رسانه سوئدی، کیلیان امباپه را درگیر می‌کند (اگرچه اطرافیان بازیکن آن را تکذیب کرده و اعلام کردند علیه رسانه‌هایی که او را به این موضوع مرتبط کرده‌اند، اقدام قانونی خواهند کرد)، این وکیل یک بار دیگر موضع موکل خود را روشن کرد.

ماری آلیکس کانو برنارد گفت: "حلقه‌ای برای محافظت از او در برابر خطرات به دنبال شهرتش وجود دارد. ما در مورد یک جوان 25 ساله صحبت می‌کنیم، او ممکن است بلوغ و شعور فوق العاده‌ای داشته باشد اما آیا می‌توانید این جنون رسانه‌ای و نوع انتشار اخباری را که کاملاً به وجهه او آسیب می‌زند را تصور کنید؟

این وکیل به نقل از مهاجم فرانسوی گفت: "او خیلی واضح می‌گوید: «من مرتکب هیچ گناهی نشده‌ام.» مشخص است که او به شیوه‌ای متفاوت از ما زندگی می‌کند. اطراف او یک حلقه‌ محافظتی مانند حباب وجود دارد. کیلیان در شرایطی قرار دارد که اجازه ندارد، ریسک کند. او خیلی عصبانی است، اطرافیان نزدیکش این را می‌دانند. همانطور که می‌توانید تصور کنید، همه چیز آماده است تا چنین شرایطی پیش نیاید."

این وکیل تایید کرد که امباپه به شدت روی بهداشت شخصی خود حساسیت نشان می‌دهد: "او همیشه یک دستگاه بهداشتی در اطراف خود دارد و همین مسئله، خیلی از اتهامات را رد می‌کند. وقتی می‌گوید «دلیلی برای متهم کردن من وجود ندارد»، می‌دانم که در چمدانمان -اگر روزی مجبور شود به پلیس توضیح دهد- دلایل زیادی برای مشخص کردن خیلی از چیزها داریم."

2095727

او با اشاره به وضعیت هتل محل اقامت امباپه گفت: "از آنجایی که هیچ اتفاقی نیفتاده  و اگر واقعاً اصرار دارند که همه چیز درباره  اوست، خیلی عالی است چون در آن هتل بیش از 10 هزار دوربین وجود دارد. همان‌طور که در دیگر داستان‌های اخیر ورزشکاران خارج از کشور دیده‌ایم، به لطف دوربین‌ها و راهروهای هتل، می‌توانیم دقیقاً بدانیم چه اتفاقی افتاده یا چه اتفاقی نیفتاده است."

این وکیل درباره اینکه آیا شکایتی از سوی امباپه وجود دارد یا خیر، گفت: "به همین دلیل است که هنوز چیزی اثبات نشده و شکایتی مطرح نیست، ما هنوز نمی‌دانیم که آیا شکایت از امباپه وجود خواهد داشت یا خیر، قصد ندارم چیزی را بی‌اساس مطرح کنم. اگر تأیید شود که این شکایت به هر طریقی علیه او انجام شده، واضح است که ما شکایتی را به دلیل تهمت بی‌اساس آماده می‌کنیم، چون او هیچ گناهی مرتکب نشده است."

وکیل ستاره رئال مادرید درباره وضعیت روحی امباپه هم گفت: "او بسیار آرام است چون می‌داند که هیچ کاری انجام نداده است. او با وجود اینکه در این پرونده دخالتی ندارد اما آن را پیگیری می‌کند. مطمئناً روی او تأثیر خواهد گذاشت. باز هم می‌گویم که او 25 ساله است. با چنین اتهامی -حتی اگر ندانیم که متوجه او شده یا نه- رسانه‌ها از دامن زدن به این موضوع ابایی ندارند. مطمئنا شرایط برای او دشوار می‌شود. امیدوارم او بتواند در بازی بعدی خیلی بیشتر گل بزند."

دیدگاه‌ها