کد خبر : 2077297 | 25 مهر 1403 ساعت 14:59 | 19.4K بازدید | 4 دیدگاه

مصدومیت آخر، پایان راه بود

می‌خواستم در یونایتد بازنشسته شوم ولی نشد

رافائل واران در مورد بازنشستگی و حس و حال بعد از این تصمیم ناگهانی حرف زد.

می‌خواستم در یونایتد بازنشسته شوم ولی نشد

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران که در پایان فصل گذشته منچستریونایتد را به مقصد کومو ترک کرد، به دلیل مصدومیت در جریان تمرینات تصمیم به بازنشستگی گرفت. ستاره فرانسوی که یک دهه با رئال همه جام‌ها را کسب کرد، به قدری از مصدومیت‌ها خسته شده بود که در نهایت گفت، کافی است و کفش‌ها را آویزان کرد.

واران در مورد این تصمیم ناگهانی گفت: «در ابتدای آخرین فصل حضورم در منچستریونایتد، به خودم گفته بودم که دوست دارم در همین تیم فوتبال را تمام کنم. این اتفاق نیفتاد و سپس می‌خواستم به تیمی بروم که فقط یک بار در هفته بازی کنم. وقتی در 11 جولای مصدوم شدم، بلافاصله فهمیدم که فوتبال برایم تمام شده است. من از تصمیم خودم مطمئن بودم.»

2095722

واران ادامه داد: «بازنشستگی حس عجیبی دارد. وقتی بیرون می‌روید، نفس می‌کشید، احساس آزادی، سرخوشی دارید و در عین حال احساس می‌کنید کاملاً گم شده‌اید. شما آزادی زیادی دارید و با خود می‌گویید، چه اتفاقی برای من افتاده؟ هفته‌های اول برایم حس عجیبی داشت و سازگاری برایم دشوار بود.»

واران در مورد آینده گفت: «آینده من کومو خواهد بود، زیرا من به باشگاه تعهد دارم. دیگر نه در زمین فوتبال ولی در جنبه‌های دیگر می‌خواهم کمک کنم. دوست دارم مشاوره بدهم و به بازیکنان کمک کنم در فوتبال پیشرفت کنم. در زمینه انتقالات فوتبال نیز علاقه‌مند به فعالیت هستم.»

واران دلتنگ چه چیزهایی خواهد شد؟ «آن لحظه‌ای که قبل از بازی، با هدفون و گوش دادن به موسیقی در خودتان فرو می‌روید و آماده می‌شوید وارد زمین شوید. بله، این چیزی است که من بیشتر از همه دلتنگ آن خواهم شد.»

دیدگاه‌ها