کد خبر : 2077290 | 25 مهر 1403 ساعت 14:32 | 18.4K بازدید | 10 دیدگاه

نویدکیا رفت که رفت

پاسخ محرم به درخواست برای بازگشت به رفسنجان

محرم نوید‌کیا درخواست مسئولان مس برای بازگشت به این تیم را رد کرد.

پاسخ محرم به درخواست برای بازگشت به رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت چند روز از اعلام جدایی محرم نویدکیا از مس رفسنجان، مدیران این باشگاه برای تعیین تکلیف نیمکت خود جلساتی را برگزار کردند.

در این خصوص مدیران باشگاه رفسنجانی گزینه اول خود را محمد ربیعی سرمربی کنونی ذوب‌آهن قرار دادند و رایزنی‌هایی با مدیران ارشد کارخانه اصفهانی برای اخذ رضایت ربیعی داشتند اما تا کنون به نتیجه مثبتی نرسیدند.

در چنین شرایطی مسئولان شرکت مس و اعضای کمیته ورزش این شرکت وسط آمدند و خواهان بازگرداندن محرم نویدکیا شدند. به همین خاطر مذاکرات تازه‌ای با نویدکیا صورت گرفت و به او وعده‌هایی نیز برای برطرف شدن همه مشکلات داده شد.

با وجود موضوعات مطروحه اما امروز نویدکیا پاسخ درخواست مسی‌ها را داد و بار دیگر اعلام کرد حاضر به بازگشت نیست. نویدکیا اعلام کرده که دیگر قصدی برای بازگشت به مس ندارد و مدیران باشگاه به فکر سرمربی جدید باشند.

در چنین شرایطی مدیران مس باید درباره انتخاب سرمربی تصمیم مهمی بگیرند؛ آنها همچنان گزینه اصلی خود را محمد ربیعی اعلام کردند اما بازگشت این سرمربی به رفسنجان منوط به رضایت ذوب‌آهن خواهد بود که تاکنون محقق نشده است.

از این رو باید جلسه جدیدی میان اعضای کمیته ورزش شرکت مس و مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان برگزار و درباره نیمکت نارنجی‌پوشان تصمیم‌گیری شود.

این در حالی است که مس رفسنجان فردا (پنجشنبه) در اهواز باید به مصاف استقلال خوزستان برود و امکان انتخاب سرمربی جدید تا قبل از این مسابقه مهیا نیست.

دیدگاه‌ها