کد خبر : 2077285 | 25 مهر 1403 ساعت 14:09 | 30.1K بازدید | 56 دیدگاه

دعوا بر سر ستاره بایرن: رقیب جدید برای رئال

منچستریونایتد قصد دارد برای به خدمت گرفتن آلفونسو دیویس با رئال مادرید رقابت کند.

دعوا بر سر ستاره بایرن: رقیب جدید برای رئال

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیویس که یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب بایرن مونیخ در چند فصل اخیر بوده در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز هیچ قرارداد جدیدی بین این دو طرف به امضا نرسیده و همین باعث شده که احتمال جدایی او از این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده روز به روز بیشتر شود.

این بازیکن ۲۳ ساله از مدت‌ها پیش به بازیکن محبوب رئال مادرید تبدیل شده و حتی گفته می‌شود که مذاکراتی هم بین آنها صورت گرفته است و مدیران این باشگاه منتظر هستند تا او را با پایان مهلت قراردادش به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان به خدمت بگیرند، اما حالا رقیبی جدی برای آنها پیدا شده است.

اسکای اسپورت آلمان خبر داده است که مدیران باشگاه منچستریونایتد هم از مدتی قبل شرایط این ستاره کانادایی را زیر نظر دارند و حالا آماده هستند تا از ابتدای ماه ژانویه و با ورود این بازیکن به شش ماه پایانی قراردادش به صورت رسمی مذاکرات با او را آغاز کنند و امیدوار هستند که رئال مادرید را در این رقابت شکست دهند.

یونایتد در چند سال اخیر مشکلات بسیاری را در خط دفاعی تجربه کرده و حضور دیویس در این تیم می‌تواند کمک زیادی به آنها در بهبود این شرایط کند اما مشخص نیست که تصمیم نهایی این بازیکن در این باره چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها