کد خبر : 2077276 | 25 مهر 1403 ساعت 13:37 | 6.8K بازدید | 11 دیدگاه

ناراحتی مدافع ژاپن: بازی تیمم را خراب کردم!

شوگو تانیگوچی از این که با گل‌به‌خودی دروازه تیم ملی ژاپن را باز کرده بسیار ناراحت به نظر می‌رسد.

ناراحتی مدافع ژاپن: بازی تیمم را خراب کردم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن روز گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا روبروی تیم ملی استرالیا به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا ژاپن همچنان در صدر جدول بماند و استرالیا هم با چهار امتیاز در جایگاه دوم بایستد.

ژاپن در دقیقه ۵۸ در نیمه دوم گلی را از استرالیا دریافت کرد. میلر، وینگر استرالیا، توپی را روی محوطه جریمه سانتر کرد که شوگو تانیگوچی سعی کرد آن را دفع کند، اما روی اشتباهی که مرتکب شد توپ وارد دروازه ژاپن شد تا یک گل به خودی به ثبت رسیده باشد. این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ یک از بازیکنان حریف در نزدیکی او نبود و به نظر می‌رسید که می‌تواند به سادگی توپ را دور کند اما تصمیم اشتباهی گرفت.

2095683

تانیگوچی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «احساس صادقانه من این است که بازی را خراب کرد چون اصلا توپ سختی نبود. فکر می‌کنم اشتباه بدی مرتکب شدم. از تیم به خاطر خراب کردن این بازی عذرخواهی می‌کنم و باعث ناراحتی و ناامیدی است که ما نتوانستیم پیروزی را به هوادارانی که برای تماشای این بازی به ورزشگاه سایتاما آمده بودند اهدا کنیم.»

این اولین گلی بود که ژاپن در این دوره از مسابقات دریافت می‌کرد و نتوانست رکورد بسته نگه داشتن دروازه تیمش را بهبود ببخشد و در نهایت پس از هفت بازی این رکورد از دست رفت تا ۵۸۷۰۰ تماشاگر حاضر در ورزشگاه هم از این اتفاق ناراحت شوند.

تانیگوچی در ادامه اضافه کرد: «من در آن لحظه به موضوعات بسیاری فکر می‌کردم، اما از همه بیشتر به این فکر می‌کردم که شاید ماچیدا هیروکی می‎‌توانست توپ را پیش از آن مهار کند و سپس به این که باید چه واکنشی نشان دهم و چه اتفاقی رخ خواهد داد فکر کردم. فکر کنم کمی دیر به سمت توپ رفت. اگر می‌توانستم آن را با پای چپم دور کنم، مشکلی نبود. این اشتباه روی جایگیری من رخ داد و باید بیشتر روی این صحنه‌ها مراقب و آماده باشم.»

دیدگاه‌ها