کد خبر : 2077268 | 25 مهر 1403 ساعت 13:10 | 6.1K بازدید | 6 دیدگاه

190 هکتار زمین را تحویل گرفتیم

دنیامالی: برای ورزشگاه جدید به تامین مالی نیاز داریم

وزیر ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت ساخت ورزشگاه جدید در تهران توضیح داده است.

دنیامالی: برای ورزشگاه جدید به تامین مالی نیاز داریم

به گزارش "ورزش‌ سه"، موضوع ساخت ورزشگاه جدید در تهران از سال گذشته و پس از حضور ستاره‌هایی نظیر رونالدو و نیمار در ورزشگاه آزادی رقم خورد و کیومرث هاشمی وزیر وقت ورزش و جوانان و همکارانش جلسات مهمی درباره این موضوع برگزار کردند که به حضور یک شرکت چینی نیز منتهی گردید تا در مقابل حرم امام خمینی کار ساخت این استادیوم آغاز شود.

حالا با حضور وزیر ورزش جدید نیز این پروژه در حال دنبال شدن است و دنیامالی در آخرین صحبت‌های خود توضیحات مهمی در این باره ارائه کرده است:

او اینطور در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پروژه توضیح داده است: الان درباره ورزشگاه جدید ما 190 هکتار زمین را تحویل گرفتیم. منتها پروژه بزرگی است و موضوع تامین منابع مقررات قانونی خودش را دارد. بخشی از آن انجام شده و بخشی از آن در شرف انجام است.

دنیامالی با تاکید بر اینکه همچنان موانعی برای تامین بودجه وجود دارد، اضافه کرد: اصولا ما باید درباره این پروژه‌ها بحث گزارش توجیه فنی اقتصادی و پیوست فرهنگی‌اش حتما تایید بشود و کلیه گزارشات بایستی در دولت مطرح بشود. بعد از اینکه در دولت مطرح شد، ما بایستی مجوزهای بالادستی هم در این رابطه با طرح موضوع در جلسه سران قوه است در دستور کار قرار بگیریم. به صورت جدی مهم است که این موضوع را پیگیری کنیم و به نتیجه درستی برسانیم.

دنیامالی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به پیمانکار موردنظر وزارت ورزش افزود: درباره پیمانکار یک مجموعه خارجی به شکل تامین مالی ورود می‌کند ولی ما در تلاش هستیم که صددرصد کار پیمانکاری آن توسط پیمانکاران ایرانی برگزار شود.

دیدگاه‌ها