کد خبر : 2077265 | 25 مهر 1403 ساعت 13:09 | 13.9K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای عجیب: جانشین پپ از اسپورتینگ می‌آید!

مدیران منچسترسیتی جست‌وجو برای پیدا کردن جانشین پپ گواردیولا را آغاز کرده‌اند و حالا از روبن آموریم به عنوان جانشین احتمالی او نام برده می‌شود.

ادعای عجیب: جانشین پپ از اسپورتینگ می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از سال ۲۰۱۶ روی نیمکت منچسترسیتی حضور داشته و موفق شده است این تیم را به قهرمانی‌های متعدد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برساند و یک قهرمانی هم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برای آنها به ارمغان آورده است تا رویای قدیمی این باشگاه را به واقعیت تبدیل کرده باشد.

قرارداد مربی اسپانیایی با سیتی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز مشخص نیست که آیا او قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا خواهد رساند یا خیر و همین موضوع باعث شده است که شایعات بسیاری درباره جانشین احتمالی او که قرار است هدایت سیتی را در فصل آینده برعهده بگیرد به گوش برسد.

2095653

حالا گاردین خبر داده است که مدیران سیتی از مدتی قبل جست‌وجو برای پیدا کردن جانشین گواردیولا را در پشت صحنه آغاز کرده‌اند و یکی از گزینه‌های اصلی آنها آموریم است که در حال حاضر هدایت اسپورتینگ لیسبون را برعهده دارد و مورد توجه چند باشگاه بزرگ دیگر از جمله منچستریونایتد و لیورپول هم قرار داشته است.

رابطه خوب این مربی جوان پرتغالی با هوگو ویانا که قرار است از تابستان سال آینده به عنوان مدیر ورزشی جدید سیتی مشغول به کار شود به سیتی در نهایی کردن این مذاکرات کمک بسیاری خواهد کرد. گفته می‌شود که ویانا معتقد است که آموریم گزینه‌ای منطقی در صورت جدایی گواردیولا خواهد بود و از حامیان اصلی حضور او روی نیمکت سیتی به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها