کد خبر : 2077256 | 25 مهر 1403 ساعت 12:30 | 4.4K بازدید | 6 دیدگاه

انتقادات از ما باید سازنده باشند

سرمربی اردن: با تمام توان به سوی جام جهانی!

سرمربی اردن می‌گوید هدف این تیم صعود مستقیم به جام جهانی ۲۰۲۶ است.

سرمربی اردن: با تمام توان به سوی جام جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، جمال سلامی، سرمربی تیم ملی اردن، پس از پیروزی 4-0 مقابل عمان در دور چهارم مقدماتی جام جهانی 2026، از هوادارانی که از تیم حمایت کردند، تشکر کرد. او اشاره کرد که با وجود عملکرد ضعیف در بازی قبلی مقابل کره جنوبی، بازیکنان تیم شایسته تحسین و حمایت هستند.

سلامی در نشست خبری پس از بازی گفت: «ما آماده بودیم و از حمایت هواداران سپاسگزاریم. بازیکنان با روحیه بالا و تعهد به میدان رفتند و اهداف ما در زمان‌های مهم به ثمر رسید.»

وی همچنین افزود: «این بازی نشان داد که ما به‌تدریج تغییرات مثبتی در تیم ایجاد کرده‌ایم و بازیکنانی چون یزن نعیمات و محمد ابو النادی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. هدف ما همچنان رسیدن به جام جهانی است و باید به بازیکنان زمان بیشتری بدهیم تا وظایفشان را بهتر درک کنند.»

سلامی از انتقادات ناعادلانه‌ای که پس از شکست مقابل کره جنوبی به تیم وارد شد، ابراز نارضایتی کرد و گفت: «انتقاد بخشی از ورزش است، اما باید منصفانه و سازنده باشد. بازیکنان تیم ما احترام زیادی دارند و باید مورد حمایت قرار گیرند.»

او با ابراز خوش‌بینی نسبت به آینده تیمش، تاکید کرد: «موسى التعمری و حسام ابو الذهب قبل از بازی مقابل عراق به تیم بازخواهند گشت. ما با ایجاد یک فضای رقابتی در تیم توانسته‌ایم گزینه‌های بیشتری داشته باشیم و بازیکنان با تمام توان برای صعود به جام جهانی تلاش می‌کنند.»

در پایان، سلامی از همه خواست تا به موفقیت‌های فعلی تیم شادی کنند و افزود: «امیدوارم همچنان از بازیکنان تیم حمایت شود، زیرا آنها شایسته حضور در جام جهانی هستند.»

دیدگاه‌ها