کد خبر : 2077254 | 25 مهر 1403 ساعت 12:26 | 7.4K بازدید | 16 دیدگاه

دروازه‌بان فولاد ازبک‌ها را در کورس نگه داشت

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ازبکستان نمایشی دیدنی در فیفا دی مهر ماه از خود نشان داد.

دروازه‌بان فولاد ازبک‌ها را در کورس نگه داشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ازبکستان شب گذشته توانست در دیدار مقابل امارات به پیروزی یک بر صفر برسد و هفته چهارم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 را با برد پشت سر بگذارد. حالا حاصل کار شاگردان کاتانچ از فیفادی مهر ماه یک تساوی و یک برد است که هر دو در خانه به دست آمده است. پیروزی بر امارات و متوقف کردن ایران دو کار بزرگی بود که ازبک‌ها انجام دادند تا همچنان شانه به شانه ایران پیش بیایند.

در این بین از نقش اتکر یوسوپوف دروازه‌بان ازبکستان در نتایج خوب این تیم خصوصا در مصاف با ایران و امارات نباید غافل شد. او با واکنش‌های خوبی که داشت هر بار مانع گلزنی حریفان شده و توانست دو بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه دارد.

یوسوپوف همچنین با 5 مهار توپ مقابل ایران و 5 مهار توپ مقابل امارات نشان داد روزهای سخت و حساسی را تجربه کرده و کلین‌شیت کردن او مقابل این دو حریف بر حسب اتفاق نبوده است. او حالا با 3 کلین‌شیت در کنار گلرهای ایران، عراق و ژاپن به عنوان بهترین گلرهای آسیا در مسیر منتهی به جام جهانی قرار دارد تا نامش به عنوان بخشی از معادلات موفق تیم ملی ازبکستان مطرح شود.

این دروازه‌بان که این فصل در تیم فولاد خوزستان حضور دارد نیز فعلا با 4 کلین شیت از 7 بازی در رده دوم جدول بهترین دروازه‌بان‌های فوتبال ایران قرار دارد و به یکی از امیدهای هواداران فولاد و یحیی گل‌محمدی برای صدرنشینی لیگ برتر تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها