کد خبر : 2077253 | 25 مهر 1403 ساعت 12:27 | 6.7K بازدید | 23 دیدگاه

خشم شدید همه را درک می‌کنم

جلسه مهم در فدراسیون عربستان برای آینده مانچینی

یاسر المسحل می‌گوید نتایج حال حاضر عربستان و کسب پنج امتیاز از ۴ بازی برایشان قابل قبول نبوده است.

جلسه مهم در فدراسیون عربستان برای آینده مانچینی

به گزارش "ورزش سه"، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان سعودی، با ابراز نارضایتی از سطح تیم عربستان در مسابقات مقدماتی آسیا برای جام جهانی 2026، اشاره کرد که قرار است امروز (چهارشنبه) به منظور اصلاح این روند جلسه‌ای برگزار شود.

تیم ملی عربستان در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی با تساوی غیرمنتظره مقابل بحرین و رسیدن به امتیاز پنجم بار دیگر دچار لغزش شد و با استرالیا و بحرین در امتیازات برابر شد و ژاپن با ده امتیاز در صدر گروه قرار گرفت.

2095541

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون عربستان گفت: سطح ما خوب بود، باید از هواداران زیادی که از ما حمایت می‌کنند عذرخواهی کنیم. ما از آنچه اتفاق می‌افتد راضی نیستیم، گرفتن دو امتیاز از سه بازی خانگی غیرقابل قبول است، ان‌شاءالله به زودی در مورد آینده تصمیم خواهیم گرفت.

المسحل در سخنان خود افزود: ما یک مدیر فنی داریم که با مربی بحث می‌کند و هر بازی را تجزیه و تحلیل می کند. عملکرد تیم ملی مقابل ژاپن بهتر بود، اما با احترام فراوان به تیم بحرین، فکر می‌کنم پیروزی در این بازی آسان بود و یک پنالتی را از دست دادیم که کاملا غیرقابل قبول است.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان ادامه داد: ما خشم شدید همه را درک می‌کنیم. من به عنوان رئیس فدراسیون فدراسیون فوتبال مسئولیت کامل را بر عهده می‌گیرم و به همه قول می‌دهم که پیشرفت کنند. غیرممکن است که اجازه دهیم تیم از دقیقه اول تا آخرین دقیقه در مقابل تماشاگران به این شکل ظاهر شود‌.

2095622

وی افزود: درست است که نتایجی که امروز در این گروه ارائه شد ژاپن با ده امتیاز پیشتاز است و ما با استرالیا و بحرین با پنج امتیاز مشترک هستیم، اما با این وجود بازی‌های خارج از خانه باقی مانده است که آسان نخواهد بود.

المسحل در مورد تصمیم راجع به آینده کار با مانچینی گفت: ما با مدیریت فنی و اعضای هیئت مدیره ملاقات خواهیم کرد تا ببینیم تیم ملی برای بهتر شدن در ماه نوامبر به چه چیزی نیاز دارد. در حال حاضر قابل ارزیابی نیست. ما در زمان عصبانیت هستیم، امروز با مدیریت فنی در جلسه‌ای می‌نشینیم و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی می‌افتد.

دیدگاه‌ها